Vəzifə öhdəlikləri:
- Müştərilərin qarşılanması, təkliflərin verilməsi, lazımi nümayəndələrə yönəldilməsi;
- Onboarding prosesinin aparılması (fiziki və hüquqi şəxslərin müqavilələrinin hazırlanması, toplanılması, kağız sənədlərin elektron sənədə keçirilməsi və bazaya daxil edilməsi);
- Müştəri investisiya hesabının yaradılması;
- MDM-də hesabın açılması;
- Digər Banklarda hesabların açılması;
- İş prosesində yaranan risk faktorlarını vaxtında müəyyənləşdirib, lazımi addımları atmaq;
- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqları yerinə yetirmək.
Tələblər:
- Təhsil: Maliyyə, iqtisadiyyat üzrə ali təhsil;
- Təcrübə: Sahə üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi (investisiya xidmətləri sektoru üzrə əldə olunmuş sahə təcrübəsi üstünlük hesab olunur);
- Qiymətli kağızlar bazarı və İnvestisiya şirkəti fəaliyyətinə dair biliklər;
- Dil bilikləri :Azərbaycan, Rus və İngilis dillərində sərbəst iş aparmaq qabiliyyəti: o cümlədən peşəkar iş ünsiyyəti, sənədləşmə və yazışmaların aparılması;
- MS Office proqramlarından istifadə bacarığı;
- Məsuliyyətlik və operativlik.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!