Təsvir
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Biznes Mərkəzdə xidmət alan müştərilərə mövcud növbə sistemi barədə ilkin məlumat təqdim etmək və sistem ilə işləməyə dəstək olunması;
- Biznes Mərkəzlərə daxil olan müştərilərin seçdikləri xidmətlər üzrə müvafiq məlumatların təqdim edilməsi;
- Növbəyə nəzarət edilməsi və tələb üzrə növbəni tənzimlənməsi;
- Aylıq əsasda Müştəri Məmnuniyyəti Mərkəzinə müvafiq hesabatların hazırlanması;
- Biznes Mərkəzlərdə olan gözləmə/xidmət vermə vaxtlarının azalması və optimalaşdırılması üzrə təkliflərin verilməsi;
- Gündəlik əməliyyatların normal şəkildə həyata keçirilməsinin təmin olunması (xidmət cəhətindən); müştəri sorğuları və peşəkar məsləhətlərin verilməsi;
- Müştəri ilə münasibətlərin qurulması və müştəri loyallığının təmin edilməsi;
- Fəaliyyətin Bank xidmət standartlarına, Xidmət keyfiyyətinə və Komplayens normalarına uyğunlaşdırılması;
- Bankın məhsulları və xidmətləri haqqında məlumata və anlayışa malik olması, vaxtı vaxtında bu cür biliklərin yenilənməsi;
- Müştərilərin rəqəmsal kanallara yönləndirilməsi (Mobil bank, İnternet bank, Çat-bot və s.);
- Müştərilərin rəqəmsal maarifləndirməsi;
- Rəqəmsal kanallara yönləndirmə üzrə geribildirim və ölçmələrin hesabatın aparılması;
- Filial funksiyaların onlara aid olunan daxili və xarici hüquqi normalara və sənədlərə uyğun olaraq icra edilməsi.
Tələblər
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə:
- Təhsil: İqtisadiyyat və buna uyğun digər sahə üzrə bakalavr təhsili;
- Tələb olunan iş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə minimum 0-1 il;
- Dil bilikləri: İngilis dili (orta səviyyədə), Rus dili (orta səviyyədə), Azərbaycan dili (yüksək səviyyədə);
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office (Excel, Word);
- Məhsul üzrə biliklər: Bankın məhsul və xidmətləri barədə məlumatlılıq, müvafiq qanunvericilik bilikləri;
- Başqa tələblər: Hesabat hazırlama bacarığı, güclü ünsiyyət bacarığı, münaqişələrin həlli bacarığı, innovativ düşünmə və özünü inkişaf etdirmək bacarığı.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!