Müştəri xidməti təmsilçisi

Müştəri xidməti təmsilçisi

  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    İnzibati

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    21 dekabr 2021

  • Bitmə tarixi

    20 yanvar 2022

  • E-mail E-poçt göstər

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Müştəri xidmətləri üzrə mütəxəssis vakansiyaları üçün bura keçid edin!

 - Müştəri xidməti strukturlarına müxtəlif sorğularla müraciət edən müştərilərin qarşılanması;

 - Müştərilərin müraciətlərinə əsasən müvafiq şöbələr üzrə yönləndirilməsi;

 - Elektron növbə sistemi üzrə müştərilərin müvafiq şöbələr üzrə yönləndirilməsi;

 - Ödəniş terminallarından istifadə qaydaları haqqında məlumatların verilməsi.

Namizədə tələblər:

 - Ali və yaxud orta-ixtisas təhsili;

 - Yüksək kommunikasiya və müştəri yönümlülük;

 - Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışmaq bacarığı İngilis dili arzu olunandır;

 - MS Office proqramları üzrə biliklər;

 - Fərdi və komanda şəklində işləyə bilmək bacarığı;

 - Məsuliyyətlilik və düzgünlük qabiliyyəti;

 - Dəqiqlik və detallara qarşı diqqətli olmaq qabiliyyəti;

 - Operativlik və problemləri həll etmək qabiliyyəti.

 

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini career@rabitabank.com elektron ünvanına, mövzu hissəsində  “Müştəri xidməti təmsilçisi  yazaraq göndərə bilərlər. 

Nəzərinizə çatdırım ki, növbəti mərhələdə vakansiya üzrə yalnız səriştələri uyğun olan namizədlər seçilib, dəvət olunacaqdırlar.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox