Bakı
Menecment
Razılaşma ilə
Tam-ştat
Ali
29 sentyabr 2021
29 oktyabr 2021
Ümumi məlumat:
Kapital Bank namizədləri Pərakəndə satış idarəsinin Pərakəndə biznesə dəstək departamentinin Müştəri müraciətlərinin həlli şöbəsinə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir:
Öhdəliklər:
• Daxil olmuş şikayətləri, sorğuların və müraciətlərin araşdırılması, onların həlli üçün bankın adiyyəti struktur bölmələrinə yönəldib, statuslara nəzarət etmək və həmin müraciətlərin müvafiq təyin edilmiş müddətdə cavablandırılmasını təmin etmək.
• Bankın məhsulları üzrə daxil olmuş şikayətlərin həlli istiqamətində təkliflər vermək.
• Daxil olan şikayətləri qruplaşdıraraq müxtəlif yönümlü statistik hesabatlar hazırlamaq.
• Bank sahəsində minimum 2 il təcrübə
• Müştəri ilə iş təcrübəsi minimum 1 il
• Əla səviyyədə Azərbaycan və Rus dili biliyi, İngilis dili biliyi arzuolunandır;
• Komanda tərkibində işləmə qabliyyəti
• Yüksək ünsiyyətqurma bacarıqları;
• Stressə davamlılıq və məsuliyyətllik;
• İşgüzar ünsiyyət və təhlil etmə bacarığı
• Qərar vermə bacarıqları
• Müştəriyə yönümlü olmaq
• Analitik düşünmə bacarığı
Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, hr@kapitalbank.az mail ünvanına CV-nizi göndərərək müraciət edə bilərsiniz.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.