Müştəri müraciətlərinin həlli şöbəsinə mütəxəssis

Müştəri müraciətlərinin həlli şöbəsinə mütəxəssis

Kapital Bank
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Menecment

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    29 sentyabr 2021

  • Bitmə tarixi

    29 oktyabr 2021

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Ümumi məlumat:

Kapital Bank namizədləri Pərakəndə satış idarəsinin Pərakəndə biznesə dəstək departamentinin Müştəri müraciətlərinin həlli şöbəsinə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir:

Öhdəliklər:

• Daxil olmuş şikayətləri, sorğuların və müraciətlərin araşdırılması, onların həlli üçün bankın adiyyəti struktur bölmələrinə yönəldib, statuslara nəzarət etmək və həmin müraciətlərin müvafiq təyin edilmiş müddətdə cavablandırılmasını təmin etmək.
• Bankın məhsulları üzrə daxil olmuş şikayətlərin həlli istiqamətində təkliflər vermək.
• Daxil olan şikayətləri qruplaşdıraraq müxtəlif yönümlü statistik hesabatlar hazırlamaq.

Namizədə tələblər:

• Bank sahəsində minimum 2 il təcrübə
• Müştəri ilə iş təcrübəsi minimum 1 il
• Əla səviyyədə Azərbaycan və Rus dili biliyi, İngilis dili biliyi arzuolunandır;
• Komanda tərkibində işləmə qabliyyəti
• Yüksək ünsiyyətqurma bacarıqları;
• Stressə davamlılıq və məsuliyyətllik;
• İşgüzar ünsiyyət və təhlil etmə bacarığı
• Qərar vermə bacarıqları
• Müştəriyə yönümlü olmaq
• Analitik düşünmə bacarığı

Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, hr@kapitalbank.az mail ünvanına CV-nizi göndərərək müraciət edə bilərsiniz.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Müraciət üçün e-poçt daxil et

Elan #843587

  • 3602

Kateqoriya Menecment

İş rejimi Tam-ştat

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox