Müştəri müraciətlərinin həlli şöbəsinə mütəxəssis

Müştəri müraciətlərinin həlli şöbəsinə mütəxəssis

Kapital Bank
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Menecment

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    23 sentyabr 2021

  • Bitmə tarixi

    23 oktyabr 2021

  • E-mail E-poçt göstər

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Ümumi məlumat:

Kapital Bank namizədləri Pərakəndə satış idarəsinin Pərakəndə biznesə dəstək departamentinin Müştəri müraciətlərinin həlli şöbəsinə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir:

Öhdəliklər:

• Daxil olmuş şikayətləri, sorğuların və müraciətlərin araşdırılması, onların həlli üçün bankın adiyyəti struktur bölmələrinə yönəldib, statuslara nəzarət etmək və həmin müraciətlərin müvafiq təyin edilmiş müddətdə cavablandırılmasını təmin etmək.
• Bankın məhsulları üzrə daxil olmuş şikayətlərin həlli istiqamətində təkliflər vermək.
• Daxil olan şikayətləri qruplaşdıraraq müxtəlif yönümlü statistik hesabatlar hazırlamaq.

Namizədə tələblər:

• Bank sahəsində minimum 2 il təcrübə

• Müştəri ilə iş təcrübəsi minimum 1 il

• Əla səviyyədə Azərbaycan və Rus dili biliyi, İngilis dili biliyi arzuolunandır;

• Komanda tərkibində işləmə qabliyyəti

• Yüksək ünsiyyətqurma bacarıqları;

• Stressə davamlılıq və məsuliyyətllik;

• İşgüzar ünsiyyət və təhlil etmə bacarığı

• Qərar vermə bacarıqları

• Müştəriyə yönümlü olmaq

• Analitik düşünmə bacarığı

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Elan #843515

  • 2477

Kateqoriya Menecment

İş rejimi Tam-ştat

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox