| Mühasib köməkçisi Əsas vəzifə və öhdəliklər: • Meneceri tərəfindən qoyulmuş hədəflərə çatmaq, həmçinin Şirkətin qarşıya qoyduğu məqsədlərə nail olmaq üçün daim çalışmaq; • Sənəd dövriyyəsini təşkil etmək, kargüzarlığın müvafiq qaydada həyata keçirilməsinə nəzarət etmək; • Meneceri tərəfindən tapşırılmış digər vəzifələri yerinə yetirmək o cümlədən: - Əmək haqqının, məzuniyyət və xəstəlik vərəqəsi üzrə ödənişlərin hesablanması - E-qaimələrin göndərilməsi, qəbul olunan e-qaimələrə nəzarət olunması (sənədləşmə prosesinin dəqiq və düzgünlüyünə) və ödənişlərin müştəri bank vasitəsilə həyata keçirilməsi - Statistika hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi - DSMF hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi • Menecerinə vaxtaşırı hesabatların təqdim edilməsi; Tələblər: • Ali Təhsil (Mühasibatlıq, maliyyə, iqtisadiyyat) • Kompüter bilikləri: MS Office/Excel, 1C proqramında işləmə bacarığı • Minimum 1 il mühasibat, iqtisadiyyat, maliyyə, audit sahəsində iş təcrübəsi • Məlumatların məxfiliyini qoruyub saxlamaq bacarığı; • Gündəlik deadline-lara ciddi riayət; • Komandada işləmək bacarığı; • Müstəqil işləmək bacarığı, • Azərbaycan dilində mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı, İngilis və rus dillərini bilmə arzuediləndir. Digər məlumatlar: • 5 günlük iş həftəsi • Iş rejimi: saat 09.00-dən 18.00 • Müqavilə: AR Əmək Məcəlləsinin tələblərinə uyğun • Əmək haqqı: 300-500 AZN ( əlavə olaraq bonuslar və digər motivasiya tədbirləri ) E - mail : hr@lbconsulting.az |