Bakı
Maliyyə
Razılaşma ilə
Tam-ştat
07 iyun 2020
07 iyul 2020
Mühasib
Vəzifə öhdəlikləri
• Daxil olan və çıxan pul vəsaitinin uçotunu, istehsal dövriyyəsini və xərclərini, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsini;
• Kompüter bilikləri (Microsoft Office), 1C 8.3;
• Yüksək analitik düşüncə və problemləri həll etmə bacarıqlarına sahib olmaq;
• Vergi bəyannamələri, DSMF və statistika hesabatlarının hazırlanıb təqdim edilməsi;
Namizədə tələblər
• Yaş: 22-40;
• Cinsi: Kişi;
• Qeyd edilən vəzifə üzrə ən azı 1 il təcrübə;
• Analitik təhlil etmə qabiliyyəti;
• Dil bilikləri Azərbaycan səlist və Rus dili bilməsi üstünlükdür;
İş şərtləri
• AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
• İş qrafiki həftənin 6 günü;
• Əmək Haqqı – 700 AZN;
Ünvan
• FH Consulting MMC
• Ünvan: Ağ şəhər, Xəqani Rüstəmov, Yaşıl ada 1 (Sahil 14), blok 2, mərtəbə 3
• Əlaqə: (+994 51) 207 15 75
Maraqlanan namizədlərdən öz CV-lərini fh.hr.consulting@gmail.com poçt ünvanına, mövzu bölməsində Mühasib yazılmaqla göndərmələri xahiş olunur.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.