Təsvir
- Alış-veriş mərkəzinə gələn qonaqları qarşılamaq və salamlamaq, onları maraqlandıran sualları cavablandırmaq və maraq göstərdikləri mövzular üzrə əlavə məlumat vermək
- Tələb olunduqda ticarət mərkəzi qonaqlarını məlumat kitabçaları ilə təmin etmək
- Əlavə məlumat vermək məqsədi ilə maraqlı və potensial qonaqları müəyyən etmək
- Tədbirlərdə nümayəndə qismində çıxış edərək təşkilatçılarla, digər heyət üzvləri və xüsusi qonaqlarla – menecerlər, sənətçilər və ərzaq təchizatçıları ilə əlaqə qurmaq. Həmçinin tədbirlər zamanı müştərilərin arasında olaraq onların məmnun olub-olmadıqlarından əmin olmaq
- Qonaqlarla üz-üzə, telefon və elektron poçt vasitəsi ilə təmasda olmaq
- Qonaqların sorğularına vaxtında cavab vermək
- Qonaqların şikayətlərini həll etmək
- Qonaqların sorğularını və şikayətlərini həll etmək məqsədi ilə lazımi məlumatları toplamaq
- Sorğular və həlli tapılmayan məsələləri lazımi yerlərə yönəltmək
- Sorğular, rəylər və şikayətləri təfərrüatı ilə qeyd etmək
- Daxili şöbələrlə təmasda olmaq
- Avtomobil dayanacağının itmiş biletləri ilə bağlı məsələləri həll etmək
- Gündəlik hesabatları hazırlamaq (itmiş və tapılan əşyalar, işə icazə vərəqələri və s.)
Tələblər:
- Qonaqlarla və müxtəlif kateqoriya işçilərlə effektiv ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Güclü iş etikası
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərində səlis danışmaq
- MS Office proqramları ilə işləyə bilmək
- Eyni zamanda bir neçə iş ilə məşğul ola bilmək və güclü təşkilatçılıq bacarıqları
- Mükəmməl vaxtı idarəetmə bacarıqları və işdə prioritetləri düzgün müəyyən etmə bacarığı
- Detallara diqqət və problemləri həll etmək bacarığı
- Birbaşa nəzarət olmadan məsuliyyəti öz üzərinə götürərək inzibati işləri və gündəlik məsələləri təkbaşına həll etmək bacarığı
- Həm böyük bir komandanın bir hissəsi kimi, eyni zamanda müstəqil işləmək bacarığı
- İntizamlı olmaq: davranış qaydaları, geyim kodu və s. kimi şirkət tələblərinə yüksək səviyyədə uyğunluq göstərmək
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!