- Məlumat Mərkəzinə daxil olan zənglərin cavablandırılması, satış və kampaniyalar haqqında müştərilərə ətraflı məlumatların verilməsi;
 
	- Müştərilərin bank, bank məhsulları, xidmətləri və əməliyyatları üzrə yaranan suallarını operativ, düzgün və səlis şəkildə cavablandırılması;
 
	- Gün ərzində daxil olan zənglərin qeydiyyatının aparılması;
 
	- Məlumat Mərkəzinə e-mail vasitəsilə daxil olan ərizə və ya şikayətlərin araşdırılması, aidiyyatı şöbəyə yönləndirilməsi və nəticə barədə müştərinin məlumatlandırılması;
 
	- Sosial şəbəkələrdə rəylərin və ismarıcların cavablandırılması;
 
	- Müştərilərin hesabları ilə bağlı müxtəlif əməliyyatların icra edilməsi.
 
Namizədə tələblər:
	- Bank sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;
 
	- Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışmaq bacarığı;
 
	- Ünsiyyət və komandada işləmək bacarığı;
 
	- MS Office (MS Word, MS Excel, Outlook) proqramlarında işləmək bacarığı;
 
	- Məsuliyyətlilik, dəqiqlik və operativlik;
 
	- Problem həll etmə bacarığı
 
                                                        Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!