- Sosial Media üzərindən gələn sorğuları müvafiq şöbələrə yönləndirmək və ya cavablandırılmasını təmin etmək;
- Müştərilərin bank məhsulları haqqında ünvanladığı sualları cavablandırmaq;
- Kredit müraciətlərinin ilkin təhlili və müvafiq bölməyə yönləndirilməsi;
- Daxil olan zənglərin zamanında cavablandırılması və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq (mehriban, təmkinlə, səbrlə, gülərüzlə və s.) ünsiyyətin qurulması
- Sosial şəbəkələrdə rəylərin və ismarıcların cavablandırılması;
- Görülən işlərin gündəlik hesabatını aparmaq;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların operativ və keyfiyyətli şəkildə yerinə yetirilməsi;
Mənbə: Turanbank
Namizədə tələblər:Şəhər: Bakı (Baş Ofis)
Vəzifəyə olan tələblər:
- Ali təhsil;
- Yaş həddi: 21-30
- Azərbaycan və rus dillərini səlis bilməli (İngilis dili üstünlükdür)
- Kompüter proqramlarını bilmə bacarığı (MS Office proqramlarından istifadə bacarığı)
- Doğru və aydın tələffüz, yaxşı diksiya və nəzakətli ünsiyyət bacarığı (şifahi və yazılı).
- Stressə davamlılıq. Özünü idarə etmə və təşkilatçılıq qabiliyyəti
- Analitik düşüncə,punktuallıq ,işində çevik, məsuliyyətlilik,
- Digər şəxslərlə ünsiyyət və münasibət qura bilmə bacarığı , komandada işləmək bacarığı;
- Şəffaflıq və etik davranış standartlarının tələblərinə malik olma;
- Peşəkarlığın inkişaf etdirilməsi arzusu və buna hazırlıq;
- Sosial şəbəkələr ilə işləmə bacarığı;
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!