Təsvir:
- Ticari Marketinq Strategiyalarının həyata keçirilməsində, o cümlədən kampaniyalar, tanıtımın izlənilməsi, displeylər, mağazadaxili brendinq və digər əlaqəli funksiyalarda iştirak etməsi;
- İnfluencerlar ilə aylıq PR çalışma stretegiyasının hazırlanması. Onlarla danışıqların aparılması. PR boxların göndərilməsi
- PR boxlar haqqında Brief hazırlanıb influencera təqdim edilməsi və bu tanıtıma nəzarət
- POS materialların (stendlər, bannerlər, promo materiallar və s.) hazırlanması və satış nöqtələrində effektiv yerləşdirilməsinə nəzarət;
- Satış nöqtələrində həyata keçirilən tədbirlərin effektivliyinin monitorinqi və hesabatlarının hazırlanması;
- Bazar tendensiyalarını, rəqibləri və müştəri davranışlarını analiz edərək, ticari marketinq strategiyalarının təkmilləşdirilməsi;
- ADRA ilə danışıqların aparılması, və reklam yerlərinin icazələrin alınması və s.
İş şəraiti:
- İş günləri: I-V günlər;
- İş saatı: 10:00-18:00.
Tələblər:
- Ali təhsil (Marketinq, biznesin idarə edilməsi və ya əlaqəli sahə üzrə);
- Ticari marketinq, pərakəndə marketinq və ya satış dəstəyi sahəsində minimum 2-3 il iş təcrübəsi;
- FMCG, elektronika, pərakəndə və ya distribusiya sektorunda təcrübə üstünlükdür;
- Analitik düşüncə və bazar araşdırmalarını təhlil etmək bacarığı;
- Kreativ yanaşma və strategiya qurmaq bacarığı
- Azərbaycan dilində mükəmməl səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət qurma bacarığı, Rus və İngilis dili biliyi əlavə üstünlükdür;
- Orfoqrafik yazı qaydalarını mükəmməl bilməli;
- Analitik təhlil və proqnozlaşdırma qabiliyyəti
- Kommunikasiya və təqdimat bacarığı;
- Operativlik, dəqiqlik və yüksək icraçılıq bacarığı;
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!