Öhdəliklər:
	- Bankın gəlir xərc mərkəzlərinə nəzarət və hesabatlığın təmin olunması;
 
	- Məhsullar və biznes istiqamətləri üzrə performans təhlillərinin aparılması;
 
	- Yeni biznes istiqamətləri üzrə qiymətləndirilmənin aparılması, biznes modelin tərtib olunması;
 
	- Məlumatlar bazasından məlumatların əldə edilməsi və hesabatların hazırlanması
 
	- Riyazi və statistik üsullardan istifadə edərək məlumatların təhlil olunması
 
	- Müəyyən edilmiş müxtəlif maliyyə göstəriciləri üzrə mütəmadi olaraq Bankın fəaliyyətini təhlil edilməsi və bu barədə rəhbərliyin məlumatlandırılması
 
	- Şöbənin funksiyasından irəli gələn digər funksiyaların icra edilməsi
 
	- Əmək müqaviləsi, departamentin Əsasnaməsi, habelə fəaliyyətinə dair digər bankdaxili korporativ aktların müvafiq göstərişlərindən irəli gələn başqa funksiyaları icra edir.
 
Tələblər:
	- İqtisadi, maliyyə və ya idarəetmə sahəsində ali təhsil;
 
	- Sahə üzrə 1 ilə gədər iş təcrübəsi;
 
	- Əla səviyyədə Azərbaycan dili biliyi, orta səviyyədə inglis dili
 
	- və rus dili;
 
	- Kompyuter biliyi: yüksək səviyyədə MS Office bilikləri (Excel
 
	- mükəmməl);
 
	- Beynəlxalq praktikada qəbul edilən digər bilik və keyfiyyətlər;
 
	- Yüksək analitik qabiliyyət;
 
	- Məsuliyyətlilik, operativlik və qərarvermə qabiliyyət.
 
                                                        Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!