Öhdəliklər:
- Bankın gəlir xərc mərkəzlərinə nəzarət və hesabatlığın təmin olunması;
- Məhsullar və biznes istiqamətləri üzrə performans təhlillərinin aparılması;
- Yeni biznes istiqamətləri üzrə qiymətləndirilmənin aparılması, biznes modelin tərtib olunması;
- Məlumatlar bazasından məlumatların əldə edilməsi və hesabatların hazırlanması
- Riyazi və statistik üsullardan istifadə edərək məlumatların təhlil olunması
- Müəyyən edilmiş müxtəlif maliyyə göstəriciləri üzrə mütəmadi olaraq Bankın fəaliyyətini təhlil edilməsi və bu barədə rəhbərliyin məlumatlandırılması
- Şöbənin funksiyasından irəli gələn digər funksiyaların icra edilməsi
- Əmək müqaviləsi, departamentin Əsasnaməsi, habelə fəaliyyətinə dair digər bankdaxili korporativ aktların müvafiq göstərişlərindən irəli gələn başqa funksiyaları icra edir.
Tələblər:
- İqtisadi, maliyyə və ya idarəetmə sahəsində ali təhsil;
- Sahə üzrə 1 ilə gədər iş təcrübəsi;
- Əla səviyyədə Azərbaycan dili biliyi, orta səviyyədə inglis dili
- və rus dili;
- Kompyuter biliyi: yüksək səviyyədə MS Office bilikləri (Excel
- mükəmməl);
- Beynəlxalq praktikada qəbul edilən digər bilik və keyfiyyətlər;
- Yüksək analitik qabiliyyət;
- Məsuliyyətlilik, operativlik və qərarvermə qabiliyyət.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!