Təsvir:
- Azərbaycan Respublikası Mərkəzi Bankına “Tədiyyə balansı” və “Qabaqcadan ödənişlər” hesabatlarını hazırlamaq və təqdim etmək;
- Azərbaycan Respublikası Mərkəzi Bankına aylıq, rüblük və illik hesabatların hazırlanması (sorğuya əsasən – investisiya üzrə, keçmiş illərdə ödənilmiş xarici valyutada olan ödənişlər üzrə);
- Rəhbərliyin tələb etdiyi statistik hesabatların hazırlanması;
- Bankdaxili və Mərkəzi Bank tərəfindən audit yoxlamaları zamanı dəstək xidmətinin göstərilməsi (keçmiş illər üzrə).
Tələblər:
- Ali iqtisadi təhsil;
- Sahə üzrə minimum 6 ay təcrübə
- Stressə davamlılıq;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Əla səviyyədə Azərbaycan dili, orta səviyyədə ingilis və rus dili bilikləri;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti və iri həcmli məlumatlarla işləmə bacarığı;
- Məsuliyyətlilik, operativlik və dəqiqlik;
- Kompüter bilikləri: MS Office, Outlook və digər ofis proqramları.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!