- KOS Müştərilərdən daxil olan zənglərin vaxtında və keyfiyyətli cavablandırması;
- Müxtəlif rəqəmsal kanallardan müştərilərdən daxil olan zənglərinin və sorğuların əsasında Bankda istifadə olunan müxtəlif proqram təminatı vasitəsilə əməliyyatların icra edilməsi;
- Şikayət və təkliflər ilə iş: qeydiyyat , monitoring və müştərilərə məlumaların təqdim edilməsi;
- Müvafiq daxili və xarici qayda və prosedurlara uyğun olaraq bütün növ müştəri əməliyyatları zamanı daxili və xarici müştərilərə dəstəyin göstərilməsi;
- Xarici və daxili müştəri ilə müsbət münasibətlərin saxlanılması və onların tam məmnunluğu və gözləntiləri üçün peşəkar addımların atılması;
- Ehtiyac olduqda Qrup rəhbərini əvəz edə bilmək üçün müvafiq kompetensiya, iş bilikləri və liderlik bacarıqlarının olması;
- Kiçik mütəxəssislərin davamlı olaraq koçinqi və inkişaf etdirilməsi;
- Şöbənin bütün funksiyalarının müvafiq daxili və xarici qaydalara uyğun olaraq icra edilməsi;
- Bank tərəfindən işçinin qarşısına qoyulan və işçi tərəfindən qəbul edilən yarım illik və illik hədəflərə çatmaq;
- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqlar
Mənbə: Pashabank
Namizədə tələblər:
- Təhsil: İqtisadiyyat və buna uyğun digər sahə üzrə bakalavr təhsili
- Tələb olunan iş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə minimum 3-4 il
- Xarici dillər:İngilis dili (orta səviyyə), Rus dili (yüksək səviyyə), Azərbaycan dili (yüksək səviyyədə)
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office (Excel, Word)
- Məhsul üzrə biliklər: daxili siyasət və proseduralar, məhsullar barədə məlumatlılıq, müvafiq qanunvericilik bilikləri, bazar üzrə biliklər
- Başqa tələblər: Koçinq bacarığı, başqalarını istiqamətləndirmək , hesabat hazırlama bacarığı, güclü ünsiyyət bacarığı, münaqişələrin həlli bacarığı, innovativ düşünmə və özünü inkişaf etdirmək bacarığı.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!