Korporativ müştərilər üzrə menecer

Korporativ müştərilər üzrə menecer

189 Taxi
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Satış üzrə mütəxəssis

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    07 oktyabr 2020

  • Bitmə tarixi

    06 noyabr 2020

  • E-mail E-poçt göstər

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Korporativ müştərilərə xidmət üzrə mütəxəssis vakansiyaları üçün bura keçid edin!

• Tələb olunan korporativ müştərilərin gündəlik hesabatının hazırlanması
• Tələb olunan korporativ müştərilərin aylıq limitinin yoxlanılması
• Korporativ email ünvanına daxil olan məktubların cavablandırılması
• Korporativ kodların aktivləşdirilməsi
• Korporativ əməkdaşlıq sorğularının icrası
• Rəhbərliyə görülmüş işlər barədə günlük, həftəlik və aylıq hesabat

Məsuliyyətlər

• Müştərilərin idarə edilməsi ilə bağlı bütün məsələlər üçün əsas əlaqə nöqtəsi kimi xidmət etmək;
• Güclü, uzunmüddətli müştəri münasibətləri qurmaq və idarə etmək;
• Mənfəəti artırmaq üçün müqavilələr və razılaşmalar müzakirə etmək və əldə etmək;
• Müştərilərin ehtiyac və məqsədlərinə uyğun olaraq həll yollarımızın vaxtında və uğurlu başa çatdırılmasını təmin etmək;
• Aylıq / rüblük satışların gedişatını rəhbərliyə açıq şəkildə bildirmək;
• Mövcud müştərilərlə yeni layihələr inkişaf etdirmək və / və ya satış hədəflərinə çatmaq üçün inkişaf sahələrini müəyyənləşdirmək;
• Əsas hesab ölçümlərini proqnozlaşdırmaq və izləmək (məsələn, rüblük satış nəticələri və illik proqnozlar);
• Müştərilərin (hesabların) vəziyyəti barədə həftəlik, aylıq hesabatlar hazırlamaq;
• Çətin müştəri istəkləri ilə işləyərək müsbət nəticə əldə etmək.

Ofis-şəhərin mərkəzində yerləşir
6 günlük iş qrafiki, 9.00-18.00
Əmək haqqı – müsahibə nəticəsi əsasında müəyyənləşdirilir

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini mövzu yerinə “Korporativ müştərilər üzrə menecer” yazmaqla hr@taxibaku.az elektron ünvanına göndərə bilərlər

Namizədə tələblər:

• Təşkilatın bütün səviyyələrində, o cümlədən rəhbər səviyyəli işçilərlə ünsiyyət qurmaq, təqdimatlar etmək və qərarverməyə təsir göstərmək bacarığı

• CRM və MS Office (xüsusən PowerPoint və MS Excel) ilə iş təcrübəsi

• Müştəri ehtiyaclarına müştəri yönümlü həllər təqdim etmə təcrübəsi

• Detallara kəskin diqqət yetirməklə eyni anda bir çox müştəri idarəetmə layihəsini icra etmək bacarığı

• Əla dinləmə, danışıq və təqdimat bacarıqları

• Yüksək səviyyəli şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları

• Biznes İdarəetmə, Satış və ya müvafiq sahə üzrə bakalavr dərəcəsi

• Azərbaycan dilində səlis danışıq və yazı qabiliyyəti məcburidir. Rus dilində danışıq qabiliyyəti məcburidir. İngilis dilində danışıq qabiliyyəti üstünlükdür.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Müraciət üçün e-poçt daxil et

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox