Korporativ, Kommersiya və KOS Kredit Anderraytinq şöbəsinin aparıcı/baş mütəxəssisi

Korporativ, Kommersiya və KOS Kredit Anderraytinq şöbəsinin aparıcı/baş mütəxəssisi

YapiKredi Bank
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Kredit mütəxəssisi

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    23 avqust 2021

  • Bitmə tarixi

    22 sentyabr 2021

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Kredit mütəxəssisi vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Korporativ, Kommersiya və KOS Kredit Anderraytinq şöbəsi /mütəxəssis/ aparıcı mütəxəssis/ baş mütəxəssis

Funksional öhdəliklər:

• Bankın filialları tərəfindən təqdim olunan kredit təkliflərini qiymətləndirmək;
• Kredit təkliflərinin qanunverciliyə və Bankın kredit siyasətinə uyğunluğunu yoxlamaq;
• Bankın bankdaxili qaydalarına uyğun olaraq borcalanın geri-ödəmə qabiliyyətini qiymətləndirmək, maliyyə vəziyyətini təhlil etmək, borcalan haqqında və fəaliyyət göstərdiyi sektor haqqında tədqiqat aparmaq, kredit risklərini müəyyənləşdirmək,ölçmək və qaydalarda qeyd olunan müvafiq vəzifələri yerinə yetirmək;
• Qiymətləndirmənin nəticələrini rəhbərinə təqdim edərək kredit rəyin yaradılmasında köməklik göstərmək;
• Kredit təkliflərinə verilən kredit rəylərini filial rəhbərlərinə zamanında çatdırlmasını təmin etmək;
• Qarşılaşdığı məsələ və problemləri həll etmək üçün müvafiq şöbələrlə əlaqə yaratmaq, nəticələri haqqında rəhbərinə məlumat vermək;
• Lazım gəldikdə, rəhbəri ilə birlikdə filial/satış bölmələrin də iştirakı ilə müştəri ziyarətlərinə qatılmaq;
• Kredit risklərinin idarəolunmasına aid qanunvericilik və normativ hüquqi aktlarda olan son dəyişiklikləri izləmək və buna müvafiq bankdaxili qaydaların, prosesslərin və metodologiyaların yenilənməsi üçün töhfə vermək;
• PL/TMM (AML) və maliyyə sanksiyaları (FS) üzrə bankın qəbul etdiyi müvafiq qaydalara riayət etmək;

CV-lərinizi hr@yapikredi.com.az e-mail ünvanına göndərmənizi xahiş edirik.

Namizədə tələblər:

• Ali təhsil (iqtisadiyyət/maliyyə təhsili);

• Bank sektorunda ən azı 2 il iş təcrübəsi;

• Ms Office proqram bilikləri yaxşı səviyyədə olmalı;

• Azərbaycan dilində səlist danışıq qabiliyyəti;

• Ingilis dili bilikləri;

• Komandada işləmək bacarığı;

• Diqqətli olmaq;

• Vaxtı idarəetmə qabiliyyəti;

• Ünsiyyət və münasibət qurma bacarıqları

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox