- Təchizatçılar tərəfindən təqdim olunan müqavilən və şərtlərini, ödəniş müddətini, təşviq planınını idarə edir
- Məhsul bazasının analiz və idarə edir
- Malın seçilməsini müvafiq şöbə üçün mağazada olan məhsulun planoqramı üzrə müəyyən edir
- İşləri koordinasiya edir.
- Tələb olunan standartlara və hədəflərə cavab verir.
- Şirkətin daxili siyasət və prosedurlarına riayət edir.
- Davamlı inkişafın təmin edilməsinə yardım edir.
- Ticarətin inkişafına yardım edir
- Performans hesabatını, qiymətləndirməsini və optimallaşdırılmasını təmin edir.
- Hesabatın monitorinq və ticarətin optimallaşdırılması həyata keçirir
- Mağazada komanda şəkilində satış hədəfinə və mənfəət rekordunu məğlub edilməsində köməkçi olur
- Satışların dəstəklənməsi üçün yaradıcı kampaniyalar hazırlayır
- İnventarların düzgün idarə edilməsi.
- Mağazaları yeni məhsul çeşidləri ilə təmin edir.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil.
- Göstərilən sahədə ən az 2 il iş təcrübəsi.
- Ofis proqramları həmçinin Outlook-dan sərbəst istifadə edə bilmək.
- Azərbaycan, İngilis və Rus dillərində sərbəst ünsiyyət bacarığı
- Təşkilatçılıq, çoxsaylı tapşırıqların prioritetləşdirilməsi və eyni zamanda bir neçə tapşırığın öhdəsindən gəlmə bacarığı.
- Detallara diqqət və problem həlletmə bacarığı.
- Komanda şəklində işləmə bacarığı.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!