Təsvir:
- Telefon, e-poçt və ya şəxsən proqram təminatı məsələlərində birinci və ikinci səviyyələrdə dəstək vermək
- Masaüstü kompüterlər, noutbuklar, printerlər, şəbəkə cihazları və s. ilə bağlı texniki problemlərin diaqnostikası və həlli
- Müştərilərin kompüter sistemlərinin quraşdırılması və konfiqurasiyası
- Active Directory və ya oxşar sistemlərdə istifadəçi hesabının yaradılması və problemlərin aradan qaldırılmasında köməklik göstərmək
- Ticarət mərkəzlərinə uzaqdan giriş sistemləri vasitəsilə texniki dəstək vermək
- İT Menecerin təlimatlarına uyğun olaraq kiçik və orta miqyaslı İT layihələrini həyata keçirmək
- MS Server/masaüstü kompüter və MS Exchange/SQL/Linux xidmətləri üçün dəstək göstərmək
- Windows PC və MAC üçün dəstək göstərmək
- Dəstək sorğularının və avadanlıq inventarlarının dəqiq qeydlərini aparmaq
Tələblər:
- İnformasiya texnologiyaları və ya kompüter elmləri üzrə bakalavr dərəcəsi
- Kompüter daxili və xarici avadanlıqlar və şəbəkə sistemləri haqqında biliklər
- Yaxşı vaxt idarəetmə bacarıqları
- Eyni vaxtda çoxsaylı layihələri effektiv şəkildə prioritetləşdirmək bacarığı
- Texniki dəstək sahəsində 2 ildən çox təcrübə
- Güclü ünsiyyət və əlaqə qurmaq bacarığı
- Azərbaycan və ingilis dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti
- Komanda mühitində effektiv işləmək bacarığı
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!