- Ofisin avadanlıq, inventar, material və ləvazimatları ilə təchiz olunması;
- Daxil olan və çıxan bütün sənədlərin qeydiyyatının aparılması, müvafiq bölmələrə sənədlərin təhvili və sənəd dövriyyəsinin izlənilməsinin həyata keçirilməsi;
- Malların, aparılan işlərin və xidmətlərin qeydiyyata salınmasının təmin olunması;
- Qonaqların buraxılışına nəzarət;
- Podradçılar, təmir və tikinti briqadaları ilə əməkdaşlıq.
Namizədə tələblər:
- Təhsil : Ali
- Təcrübə: Əlaqədar sahədə minimum 1 -3 il
- Dil bilikləri: Azərbaycan Dili ana dili ,Rus dili yaxşı səviyyədə
- İT biliklər: MS Office (xüsusilə MS Excel yaxşı səviyyədə), 1C proqramı (üstünlükdür)
- Kargüzarlıq haqqında qaydalar üzrə biliklər
- Məsuliyyətli, disiplinli, Təşkilatçılıq bacarığı
- Problem həll etmə və əməkdaşlıq bacarıqları
- Güclü şifahi və yazılı ünsiyyət, fikirlərini düzgün çatdırmaq,
- Prosedur və qaydalara riayət etmək
- Operativlik və İcra etmək bacarığı
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!