İnzibati binalara xidmət və əmlakların idarəedilməsi şöbəsinin aparıcı/baş mütəxəssisi

İnzibati binalara xidmət və əmlakların idarəedilməsi şöbəsinin aparıcı/baş mütəxəssisi

ABB
  • Şəhər

  • Kateqoriya

    Bank işi

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    07 noyabr 2025

  • Bitmə tarixi

    07 dekabr 2025

Görəcəyiniz işlər:

  • Departamentin fəaliyyəti üzrə aylıq, rüblük və illik hesabatların hazırlanması və təqdim olunması;
  • İnzibati proseslər üzrə göstəricilərin (KPI, performans, icra vəziyyəti) təhlili və sistemləşdirilməsi;
  • Daxili məlumat axınının koordinasiyası və hesabat məlumatlarının düzgünlüyünün yoxlanılması;
  • İdarəetmə qərarları üçün analitik arayışların və diaqramların hazırlanması;
  • Hesabat məlumat bazalarının idarə edilməsi və yenilənməsi;
  • Audit və yoxlamalar üçün tələb olunan sənədlərin və məlumatların vaxtında təqdim olunması;
  • Hesabatlılıqla bağlı daxili qaydaların, prosedurların və metodologiyaların təkmilləşdirilməsi;
  • İnzibati idarəetmə proseslərinin rəqəmsallaşdırılması və avtomatlaşdırılmış hesabat mexanizmlərinin tətbiqində iştirak;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən digər hesabat, analiz və koordinasiya tapşırıqlarının icrası.
  • Podratçılarla danışıqların aparılması, əməkdaşlıq şərtlərinin razılaşdırılması;
  • Podratçılarla müqavilələrin hazırlanması və imzalanmasında iştirak;
  • Müqavilənin şərtlərinə uyğun olaraq hesab-fakturalar və digər sənədlərin yoxlanılması;
  • Tələbatın planlaşdırılması,  sifarişlərin formalaşdırılması və Satınalma departamentinə sifariş olaraq göndərilməsi;
  • İcraata nəzarət, çatdırılmaların izlənməsi və vaxtında təhvil-təslimin təmin olunması.
  • Materialların standartlara uyğunluğunun yoxlanılması.
  • İcra edilmiş işlərin yoxlanılması və ödənişə təqdim edilməsi.
  • Satınalma planın hazırlanması, büdcəsinin formalaşdırılması və xərclərə nəzarət;
  • Qiymət təhlili və xərc optimallaşdırılması.
  • Təhvil verilmiş işlərin reyestrinin aparılması.
  • Hesabatların hazırlanması, sənədləşmə və öhdəliklərin icrasına nəzarət.

Bizim üçün uyğun namizəd:

  • Ali təhsil (iqtisadiyyat, texniki , inzibati, təchizat, statistika və ya uyğun sahə,).
  • İdarəetmə və ya hesabatlılıq sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
  • Dövlət və ya korporativ hesabat mexanizmləri barədə biliklər (məsələn, struktur hesabat sistemi, M&E, ERP sistemləri və s.);
  • Analitik düşüncə tərzi və məlumatlarla işləmə bacarığı
  • Təchizat , texniki xidmət  sahələri və Dövlət Satınalma qaydaları barədə biliklər üstünlükdür;
  • MS Office (xüsusilə Excel) və ERP proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı.
  • Power BI və ya digər analitik platformalarla işləmə bacarığı arzuolunandır;
  • Elektron sənəd dövriyyəsi və idarəetmə sistemləri ilə işləmə təcrübəsi (məsələn: SAP, Oracle, 1C, eGov sistemləri və s.);
  • Yaxşı riyazi və analitik təhlil bacarığı.
  • Məsuliyyətli, diqqətli, təşkilatçılıq bacarığı olan;
  • Böyük məlumat həcmi ilə işləmə bacarığı;
  • Danışıqlar aparmaq və qərar qəbul etmək bacarığı;
  • Komanda ruhu, stresədavamlılıq və çeviklik.
  • Vaxtın idarə edilməsi və prioritetləşdirmə bacarığı;
  • Güclü yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
  • Gizlilik və etik davranış prinsiplərinə riayət.
  • İnzibati idarəetmə sistemləri və dövlət hesabat prosedurları barədə biliklər (arzuolunandır);
  • Məlumatların vizuallaşdırılması və təqdimat bacarığı (arzuolunandır);
  • Layihə idarəetməsi və ya M&E (Monitoring & Evaluation) sahəsində təcrübə (arzuolunandır).

 

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox