Namizədə dair tələblər:
- Tam ali təhsil ( tərcümə ixtisası üzrə bakalavr təhsili olması üstünlükdür.)
- Ofis proqramlarında sərbəst işləyə bilməli
- İngilis dilində səlis danışıq və işgüzar yazışma qabiliyyəti olmalı, rus dili bilmək üstünlükdür.
- Iş təcrübəsi : 1-3 ilədək
- Yaş : 25 -35
- Cins : Qadın
Vəzifə öhdəlikləri:
- İdxal prosesinin izlənilməsi.
- Xarici şirkətlərlə danışıqların aparılması
- Ofis daxili sənədləşmələrin həyata keçirilməsinə nəzarət, və qeydiyatının aparılması və rəhbərliyə birbaşa təqdim olunması
- Kargüzarlıq işlərinin aparılması (gələn məktubların qəbul edilməsi, lazımi şəxslərə yönləndirilməsi ,göndərilən məktubların hazırlanması və kuryer vasitəsilə göndərilməsi)
- Ofisdaxili əməliyyat və prosedurların həyata keçiririlməsi
- E-mail vasitəsi ilə yazışmaları aparmaq və lazımi danışıqların aparılması
- Ofisdaxili işlərin təşkili
- Sifariş planının hazırlanması.
İş şəraiti:
- İş saatı ; 09-00 17-30
- İş qrafiki : həftə içi 5 gün
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
- Korporativ nömrə ilə təmin olunur.
- Əmək haqqı : Razılaşma yolu ilə.
- Ünvan; Bakı şəhəri , Binəqədi rayonu, Xocahəsən şosesi Yeni Yol 202
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!