İcarə üzrə mütəxəssis

İcarə üzrə mütəxəssis

PASHA Malls
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Digər

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    13 sentyabr 2024

  • Bitmə tarixi

    23 oktyabr 2024

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. İnzibati işlər üzrə mütəxəssis vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Təsvir

  • İcarəçilərin axtarışı (əsas hesablar, yerli və beynəlxalq, françayz və müstəqil şəxslər)
  • Alış-veriş mərkəzlərimizdə tətbiq oluna bilən və rəqabət haqqında məlumat verən yeni istehlakçı tendensiyalarının və innovativ konsepsiyaların müəyyən edilməsi
  • Hər bir potensial pərakəndə satıcının müştərilər üçün nəzərdə tutulan ticarət qarışığı ilə bağlı arzuolunanlığının qiymətləndirilməsi
  • Ticarət mərkəzində perspektivli vakansiyalar üçün icarəçilərin hədəf siyahısının hazırlanması
  • Pərakəndə satış bazarının və rəqib ticarət mərkəzlərində mağazalar açan yeni kirayəçilərin izlənilməsi
  • Müəyyən edilmiş pərakəndə satış strategiyasına uyğun olaraq potensial pərakəndə satıcılarla əlaqə saxlamaq
  • Gələcək və mövcud icarəçilər ilə əlaqələrin saxlanılması və onların inkişafı
  • Mövcud icarəçilər ilə onların fəaliyyəti ilə bağlı görüşlərin təşkili, tədbirlər görülməsi
  • Pasha Mall-lar üçün icarə gəlirlərinin optimallaşdırılması və risklərin minimuma endirilməsinə diqqət yetirməklə kirayəçilər ilə aparıcı danışıqların aparılması
  • İcarənin təsdiqi formalarının hazırlanması
  • Hüquq departamenti ilə icarə müqaviləsi, əlavə, protokol, yeniləmə, xitam və oxşar hüquqi sənədləri idarə etmək
  • Sövdələşmənin başlanmasından mağazanın ictimaiyyətə açılmasına qədər pərakəndə satıcılarla sövdələşmələrin imzalanmasına icazə proseslərinin təşkili
  • Mağazanın vaxtında çatdırılmasını və mağazanın ictimaiyyətə açılmasını təmin etmək üçün sonrakı proseslər üçün əlaqədar şöbələrlə əlaqə saxlamaq (Hüquq, maliyyə komandası, təchizat qrupu və s.)
  • İcarə fəaliyyətinin vəziyyəti və yerinə yetirilməsi ilə bağlı aylıq və həftəlik hesabatların hazırlanması
  • Ümumi fərziyyələrin, büdcənin və 5 illik biznes planların hazırlanmasına köməklik göstərmək
  • Aylıq yığım hesabatlarının hazırlanması

 

Tələblər:

 

  • Biznes İdarəetməsi, İqtisadiyyat və ya digər əlaqəli sahələr üzrə bakalavr dərəcəsi
  • Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi
  • Azərbaycan və ingilis dillərində yaxşı bilik səviyyəsi
  • MS Office proqramlarında (Word, PowerPoint, Visio, Excel və Outlook) işləmək bacarığı
  • Dəqiq son möhlətlərə uyğun olaraq, bir neçə maraqlı tərəfi və mürəkkəb məlumatları əhatə edən texniki layihələrin idarə edilməsində və yekunlaşdırılmasında təcrübə
  • Güclü şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları
  • Güclü analitik bacarıqlar
  • Məlumat hesabatının hazırlanmasında yüksək bilik

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox