İcarə haqqının yığımı üzrə kiçik mütəxəssis

İcarə haqqının yığımı üzrə kiçik mütəxəssis

PASHA Malls
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Satış

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    06 mart 2025

  • Bitmə tarixi

    10 aprel 2025

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Yığım Operatoru vakansiyaları üçün bura keçid edin!

 

Təsvir:

  • Borcları müəyyən etmək üçün, hesabları müntəzəm olaraq yoxlamaq;
  • Borcların qaytarılması ilə bağlı fəaliyyət planı hazırlamaq;
  • Borcu olan müştərilər ilə əlaqədə olmaq; 
  • Fərqləri araşdırıb aradan qaldırmaq;
  • Borcu olanların məlumat bazasındakı statuslarını müntəzəm olaraq yeniləmək;
  • Yığımların hesabat və uçotunu aparmaq;
  • Böyük həcmli borcları olan müştərilər ilə əlaqədə olmaq;
  • Gecikən ödənişlərlə ilə bağlı muvafiq bildirişlər göndərmək;
  • Hesab-fakturaların vaxtı vaxtında hazırlanması, icarəçilərin onları vaxtında aldığına əmin olmaq və lazımi hesabatların aparmaq; 
  • Müqavilə şərtlərinin yerinə yetirilməsi üçün hesabların dəqiq və ətraflı qaydada yoxlanışını həyata keçirmək;
  • Mübahisələri aradan qaldırmaq üçün mülk sahibləri ilə daima təmasda olmaq;
  • Prosedurların və proseslərin iqtisadi cəhətdən səmərəli olduğuna əmin olmaq; 
  • Müqavilənin yenilənməsi, xitamı və uzadılmasına dair hesabatlar aparmaq. Digər departamentlər ilə əlaqədə olmaq;
  • Dəyişikliklərin təhlilini aparmaq, və onların qiymətə, cədvələ, və keyfiyyətə təsirini müəyyən etmək;
  • Layihə gəlirlərini artırmaq, imkanları istifadə etmək, müqavilələri ilə bağlı yaranan problemlərin fəsadlarını azaltmaq, potensial mübahisə risklərini azaltmaq;
  • Lazımi məlumatları toplamaq üçün daxili və xarici maraqlı tərəflərlə əlaqə saxlamaq;
  • Rəhbərlik üçün ADHOC hesabatlar hazırlamaq.

 

Tələblər:

  • Biznesin idarə edilməsi, Maliyyə, Mühasibatlıq və ya əlaqəli sahələrdə bakalavr dərəcəsi (və ya ekvivalent iş təcrübəsi).
  • Müştəri xidmətləri, Debitor borcları və ya Borcların yığımı üzrə 1-2 illik iş təcrübəsi.
  • Azərbaycan və ingilis dillərində sərbəst işləmə bacarığı
  • Güclü yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları, icarəçilərlə səmərəli əlaqələr qurmaq və ödəniş məsələlərini həll etmək bacarığı.
  • Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı (Word, Excel, Power Point),xüsusilə Excel proqramı.
  • Mühasibat uçotu prinsipləri və hesab-faktura prosedurları haqqında ümumi anlayış.
  • Yüksək təşkilatçılıq bacarığı və detallara diqqət yetirmək, çoxsaylı tapşırıqları və son tarixləri idarə etmək bacarığı.
  • Güclü şəxslərarası əlaqə bacarığı və həssas və ya məxfi məlumatları ehtiyatla idarə etmək bacarığı.
  • Problem həll etmə və çətin vəziyyətlərdə təmkin qalma.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Elan #859244

  • 1403

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox