Təsvir:
- Borcları müəyyən etmək üçün, hesabları müntəzəm olaraq yoxlamaq;
- Borcların qaytarılması ilə bağlı fəaliyyət planı hazırlamaq;
- Borcu olan müştərilər ilə əlaqədə olmaq;
- Fərqləri araşdırıb aradan qaldırmaq;
- Borcu olanların məlumat bazasındakı statuslarını müntəzəm olaraq yeniləmək;
- Yığımların hesabat və uçotunu aparmaq;
- Böyük həcmli borcları olan müştərilər ilə əlaqədə olmaq;
- Gecikən ödənişlərlə ilə bağlı muvafiq bildirişlər göndərmək;
- Hesab-fakturaların vaxtı vaxtında hazırlanması, icarəçilərin onları vaxtında aldığına əmin olmaq və lazımi hesabatların aparmaq;
- Müqavilə şərtlərinin yerinə yetirilməsi üçün hesabların dəqiq və ətraflı qaydada yoxlanışını həyata keçirmək;
- Mübahisələri aradan qaldırmaq üçün mülk sahibləri ilə daima təmasda olmaq;
- Prosedurların və proseslərin iqtisadi cəhətdən səmərəli olduğuna əmin olmaq;
- Müqavilənin yenilənməsi, xitamı və uzadılmasına dair hesabatlar aparmaq. Digər departamentlər ilə əlaqədə olmaq;
- Dəyişikliklərin təhlilini aparmaq, və onların qiymətə, cədvələ, və keyfiyyətə təsirini müəyyən etmək;
- Layihə gəlirlərini artırmaq, imkanları istifadə etmək, müqavilələri ilə bağlı yaranan problemlərin fəsadlarını azaltmaq, potensial mübahisə risklərini azaltmaq;
- Lazımi məlumatları toplamaq üçün daxili və xarici maraqlı tərəflərlə əlaqə saxlamaq;
- Rəhbərlik üçün ADHOC hesabatlar hazırlamaq.
Tələblər:
- Biznesin idarə edilməsi, Maliyyə, Mühasibatlıq və ya əlaqəli sahələrdə bakalavr dərəcəsi (və ya ekvivalent iş təcrübəsi).
- Müştəri xidmətləri, Debitor borcları və ya Borcların yığımı üzrə 1-2 illik iş təcrübəsi.
- Azərbaycan və ingilis dillərində sərbəst işləmə bacarığı
- Güclü yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları, icarəçilərlə səmərəli əlaqələr qurmaq və ödəniş məsələlərini həll etmək bacarığı.
- Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı (Word, Excel, Power Point),xüsusilə Excel proqramı.
- Mühasibat uçotu prinsipləri və hesab-faktura prosedurları haqqında ümumi anlayış.
- Yüksək təşkilatçılıq bacarığı və detallara diqqət yetirmək, çoxsaylı tapşırıqları və son tarixləri idarə etmək bacarığı.
- Güclü şəxslərarası əlaqə bacarığı və həssas və ya məxfi məlumatları ehtiyatla idarə etmək bacarığı.
- Problem həll etmə və çətin vəziyyətlərdə təmkin qalma.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!