Təsvir:
- Borcları müəyyən etmək üçün, hesabları müntəzəm olaraq yoxlamaq
- Borcların qaytarılması ilə bağlı fəaliyyət planı hazırlamaq
- Borcu olan müştərilər ilə əlaqədə olmaq
- Fərqləri araşdırıb aradan qaldırmaq
- Borcu olanların məlumat bazasındakı statuslarını müntəzəm olaraq yeniləmək
- Yığımların hesabat və uçotunu aparmaq
- Böyük həcmli borcları olan müştərilər ilə əlaqədə olmaq
- Gecikən ödənişlərlə ilə bağlı müvafiq bildirişlər göndərmək
- Hesab-fakturaların vaxtı vaxtında hazırlanması, icarəçilərin onları vaxtında aldığına əmin olmaq və lazımi hesabatların aparmaq
- Müqavilə şərtlərinin yerinə yetirilməsi üçün hesabların dəqiq və ətraflı qaydada yoxlanışını həyata keçirmək
- Mübahisələri aradan qaldırmaq üçün mülk sahibləri ilə daima təmasda olmaq
- Prosedurların və proseslərin iqtisadi cəhətdən səmərəli olduğuna əmin olmaq
- Müqavilənin yenilənməsi, xitamı və uzadılmasına dair hesabatlar aparmaq. Digər departamentlər ilə əlaqədə olmaq
- Dəyişikliklərin təhlilini aparmaq, və onların qiymətə, cədvələ və keyfiyyətə təsirini müəyyən etmək
- Layihə gəlirlərini artırmaq, imkanları istifadə etmək, müqavilələrlə bağlı yaranan problemlərin fəsadlarını azaltmaq, potensial mübahisə risklərini azaltmaq
- Lazımi məlumatları toplamaq üçün daxili və xarici maraqlı tərəflərlə əlaqə saxlamaq
- Rəhbərlik üçün ADHOC hesabatlar hazırlamaq
Tələblər:
- Biznesin idarə edilməsi, Maliyyə, Mühasibatlıq və ya əlaqəli sahələrdə bakalavr dərəcəsi (və ya ekvivalent iş təcrübəsi)
- Müştəri xidmətləri, Debitor borcları və ya Borcların yığımı üzrə 1-2 illik iş təcrübəsi
- Azərbaycan və ingilis dillərində sərbəst işləmə bacarığı
- Güclü yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları, icarəçilərlə səmərəli əlaqələr qurmaq və ödəniş məsələlərini həll etmək bacarığı
- Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı (Word, Excel, PowerPoint), xüsusilə Excel proqramı
- Mühasibat uçotu prinsipləri və hesab-faktura prosedurları haqqında ümumi anlayış
- Yüksək təşkilatçılıq bacarığı və detallara diqqət yetirmək, çoxsaylı tapşırıqları və son tarixləri idarə etmək bacarığı
- Güclü şəxslərarası əlaqə bacarığı və həssas və ya məxfi məlumatları ehtiyatla idarə etmək bacarığı
- Problem həll etmə və çətin vəziyyətlərdə təmkinli qalma
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!