Öhdəliklər:
- Əmək müqaviləsinin bağlanması, dəyişikliklər edilməsi və xitam verilməsi ilə bağlı
- Elektron informasiya sistemində (ƏMAS) müvafiq sənədləşmə işlərin icra edilməsi;
- Aylıq iş vaxtının uçot tabellərin hazırlanması;
- Xəstəlik vərəqələrinin yazılması;
- Davamiyyətin izlənilməsi və cədvəllərin hazırlanması;
- İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatının aparılması;
- Məzuniyyət qrafikinin tərtib edilməsi;
- İşçilərin əmək məzuniyyətlərinin rəsmiləşdirilməsi;
- İş fəaliyyəti ilə əlaqədar müvafiq hesabatların şöbə rəhbərinə təqdim edilməsi;
- Qanunvericiliyin tələblərinə əsasən digər sənədlərin tərtib edilməsi;
- İş elanlarının müvafiq saytlarda yerləşdirilməsi və ilkin işə qəbul prosesinin həyata keçirilməsi;
- CV-lərin analizi və namizədlərin görüşə çağrılması;
Tələblər:
- İnsan Resursları sahəsi üzrə nəzəri biliklər (Əmək Məcəlləsi, Əmək Məcəlləsi ilə əlaqəli qanunlar,normativlər);
- ƏMAS, İSB və Elektron Hökumət Portalında işləmə bacarığı;
- Dil bilgiləri - Azərbaycan dili əla, Rus dili - arzu olunandır;
- MS Office (Word, Excel,Outlook-yaxşı);
- Məsuliyyətlilik;
- Effektiv ünsiyyət;
- Operativlik, dəqiqlik və yüksək icraçılıq bacarığı;
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!