- Agile transformasiyası layihəsi çərçivəsində yeni yaradılmış sahələr və komandalar daxilində yaradılan və təkmilləşdirilən bank məhsulları və biznes proseslərə dair risk yönümlü qiymətləndirmə istiqamətində dəstəyin verilməsi;
- Layihələrin analizi zamanı yarana biləcək potensial riskləri müəyyən etmək və report hazırlanmasını təmin etmək;
- Agile idarə etmə proseslərinin digər bankdaxili proseslər ilə birgə effektiv çalışma yanaşmalarının müəyyən edilməsi və aidiyyati strukturlar ilə razılaşdırılması;
- Əməliyyat risklərinin idarə edilməsində analitik, təhlil yönümlü yanaşmalardan istifadə edilməsi;
- Zəruri hesabatların hazırlanması və standartların müəyyən edilməsi;
- Müvafiq proses və qaydalar üzrə sənədlərə risk yönümlü rəylərin verilməsi;
- Agile ofisin fəaliyyəti ilə bağlı təkliflərin verilməsi və həmin təkliflərin müzakirə edilməsində iştirak etmək;
- Vəzifə öhdəliklərinin icrası ilə bağlı bankın risklərin idarə edilməsi və digər struktur bölmələri ilə qarşılıqlı əlaqədə fəaliyyət göstərmək.
Mənbə: ABB
Namizədə tələblər:
- Ali maliyyə/iqtisadi təhsilə;
- Korporativ müştərilərə xidmət üzrə minimum 1 illik iş təcrübəsinə ;
- MS Ofis proqramları ilə işləmə bacarığına;
- Qanunvericilik, sənədləşmə, bank qanunvericiliyi, (banklarda risklərin idarə olunması haqqında) qaydalar, AR MB-nin digər normativ aktları üzrə biliklər;
- Yaxşı səviyyədə ingilis dili biliklərinə (Rus dili arzu olunandır);
- Agile/Scrum metodologiyaları üzrə biliklərə sahib olan şəxsdir.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!