Təsvir:
- Yeni işçilərin qeydiyyatı: bankdaxili sistem vasitəsi ilə işə qəbul və vəzifə dəyişikliyi sorğularının analiz edilməsi, müvafiq sənədləri yoxlaması, sorğunun aidiyyatı strukturlara göndərilməsi.
- Təsdiqlənmiş struktura əsasən ƏMAS və SF-də vəzifələri yaratması, rəhbərlərin tanıtması.
- İşə qəbul və vəzifə dəyişiklikləri prosesslərinin ƏMAS-da və SF-də icrası, struktur bağlılıqları təmin etməsi.
- Biznes Partnyordan daxil olan müraciətə əsasən bankdaxili sistemdə sorğunun yaratması və aidiyyatı strukturlara yönəltməsi.
- Yaradılmış və tamamlanmış sorğuya əsasən əmək haqqıdan tutulmaların dəqiqləşdirməsi və əmək haqqı üzrə mütəxəssisə bildirməsi.
- Əmək müqaviləsinə xitam verməsi, prossesinin SF-də və ƏMAS-da icra etməsi.
- Xitam prosessi SAP-a inteqrasiya olunduqdan işçinin təhvil təslim prosessinin tamamlandıqdan sonra sənədləşmə işlərini tamamlaması.
- Sosial məzuniyyətə ayrılan və geri qayıdan əməkdaşlar üçün bankdaxili sistemdə sorğunu yaratması.
- İşçi məlumatlarının və əməliyyatlarının SF və SAP proqramları arasında inteqrasiyasını təmin etməsi, uyuğunsuzluq hallarında düzəlişləri icra etməsi və ehtiyac olduğu təqdirdə podradçı şirkətə müraciət etməsi.
- Aktiv işçilərin şəxsi işlərinin ölkə qanunvericiliyə və daxili qaydalara əsasən saxlaması.
- İR prossesləri ilə bağlı daxil olan bütün sorğuların müəyyən edilmiş zaman çərçivəsində cavablandırması.
- Təcrübəçi və Xidmət müqavilələr üzrə çalışan işçilərin şəxsi işlərini saxlaması və onların SAP sistemində qeydiyyat aparması (işə qəbul, işdən çıxma və digər dəyişikliklər).
- İR əməliyyatı proseslərinin, prosedur, təlimat və qaydaları hazırlaması, təkrar nəzərdən keçirtməsi, optimallaşdırması və avtomatlaşdırması.
- Yeni işçilərin sınaq müddətinin və illik əmək müqavilələrinin bitmə vaxtının monitorinqi və müvafiq İR Biznes Partnyorunun vaxtında məlumatlandırması.
- Bank əməkşdalar üçün nəzərdə tutulan İR prossesləri üzrə məlumatlandırma təqdimatlarda iştirak və aidiyyatı prosseslərlə bağlı sorğuların cavablandırması.
- Əmək haqqı hesablanmasında şöbədaxili həmkarlara dəstək, səhvlərin aşkarlanması və aradan qaldırması, əməkdaşlardan gələn sualların cavablandırması.
- Əmək və xidmət müqavilələrin tərtib edilməsi.
Tələblər:
- Təhsil: müvafiq sahə üzrə Bakalavr dərəcəsi;
- Tələb olunan iş təcrübəsi: İR əməliyyat, kadr kargüzarlığı üzrə 1-2 il;
- Xarici dillər: İngilis dili (səlis);
- Kompüter bilikləri: MS Office proqramları (SAP arzuolandır);
- Digər tələblər: Güclü ünsiyyət bacarığı, enerjili və çevik.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!