Bakı
Digər
Razılaşma ilə
Tam-ştat
10 fevral 2020
11 mart 2020
Call Centr Rəhbəri
Tələblər:
ali iqtisadi təhsil;
rus, azərbaycan dillərində səlis danışmaq, ingilis dili (arzuolunandır);
işgüzar ünsiyyət etikasına riayət etmək, telefon satışlarına və konsultasiyalara bələd olmaq;
çağrı mərkəzinin rəhbəri, rəhbərinin müavini vəzifəsində iş təcrübəsi;
cisco ilə tanışlıq və proqramçılar üçün texniki tapşırıq yaza bilmək bacarığı;
fəallıq, məsuliyyət, stressə davamlılıq, nəticəyə istiqamətlənmə;
Vəzifələri:
çağrı mərkəzinin effektiv işinin təmin edilməsi;
bütün aktual bank məhsullarına bələd olma;
marketinq aksiyalarının və digər telefon sorğularının keçirilməsi;
operatorların təlimi üzrə treninqlərin təşkili, yeni məhsullar və tariflər haqqında məlumatlandırmaq;
operatorların işinə nəzarət, bütün pozuntuların sənədləşdirilməsi;
çağrı mərkəzinin müştərilərinə xidmət (şikayətlər daxil olduqda və ya operatorlar çatışmadıqda);
müştərilərin sifarişlərə baxılmanın nəticələri haqqında vaxtında məlumatlandırılması, Bankın şöbə və filiallarında müştərilərlə görüşlərin təyin edilməsi;
statistik hesabatların rəhbərliyə vaxtında çatdırılması, Master Planın son tarixlərinə riayət olunması;
şirkətin hədəflərinə uyğun olaraq satış planının təşkili;
heyətin seçilməsi, təlimi və əməkdaşların həvəsləndirilməsi;
çağrı mərkəzi üçün qarşıya qoyulmuş işçi ssenarilərin və satış skriptlərinin hazırlanması.
Anket forması hr@vtb.az elektron poçt ünvanına göndərilməlidir (CV formaları, mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərilməlidir).
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.