Çağrı mərkəzi üzrə rəhbər

Çağrı mərkəzi üzrə rəhbər

GL ASC
  • Şəhər

    Bakı, Səməd Vurğun 60

  • Kateqoriya

    Bank xidməti

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    14 oktyabr 2025

  • Bitmə tarixi

    13 noyabr 2025

  • Telefon Nömrə göstər
  • E-mail E-poçt göstər

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Bölmə rəhbəri vakansiyaları üçün bura keçid edin!

“GL” ASC (Sizin Lombard) Çağrı Mərkəzi üçün Rəhbər (Manager) vəzifəsinə vakansiya elan edir.

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Çağrı Mərkəzinin gündəlik fəaliyyətinin effektiv və səmərəli idarə olunması;
  • Müştəri xidmətləri strategiyasının hazırlanması və həyata keçirilməsi, müştəri məmnuniyyətinin davamlı artırılması;
  • Çağrıların idarə olunması proseslərinin (daxil olan və çıxan zənglər, şikayətlərin cavablandırılması, sorğuların emalı və s.) təşkili və təkmilləşdirilməsi;
  • Komandanın idarə olunması, işçilərin inkişafı, motivasiyası və performansının qiymətləndirilməsi;
  • Əsas performans göstəricilərinin (KPI) müəyyənləşdirilməsi, izlənməsi və məqsədlərə nail olunmasına nəzarət;
  • Müştəri müraciətlərinin və şikayətlərinin analizi, təhlil əsasında inkişaf planlarının hazırlanması;
  • Hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması;
  • Çağrı Mərkəzi proseslərinin avtomatlaşdırılması, innovativ həllərin tətbiqi üçün təşəbbüslərin irəli sürülməsi;
  • Digər struktur bölmələrlə effektiv əməkdaşlığın təmin edilməsi.

Tələblər:

✔️ Müvafiq sahə üzrə azı 1-3 il rəhbər vəzifədə iş təcrübəsi (çağrı mərkəzi rəhbərliyi və ya müştəri xidməti idarəetməsi sahəsində təcrübə üstünlükdür);
✔️ Ali təhsil (biznesin idarə edilməsi, marketinq, iqtisadiyyat, menecment və ya digər uyğun ixtisaslar üzrə);
✔️ Güclü liderlik və komanda idarəetmə bacarığı;
✔️ Strateji düşüncə, qərarvermə və problem həll etmə bacarığı;
✔️ Yüksək kommunikasiya və təqdimat bacarıqları;
✔️ Müştəri yönümlü yanaşma və xidmət keyfiyyətinə xüsusi diqqət;
✔️ Analitik təhlil aparmaq və hesabatlar hazırlamaq bacarığı;
✔️ MS Office proqramları və çağrı mərkəzi proqram təminatları ilə işləmə bacarığı.

Təklif etdiklərimiz:

  • Rəqabətqabiliyyətli əmək haqqı;
  • Peşəkar inkişaf və karyera yüksəlişi imkanı;
  • Dinamik və dəstəkləyici iş mühiti.

Maraqlanan namizədlər CV-lərini “Çağrı Mərkəzi Rəhbəri” başlığı ilə vakansiya@glasc.az ünvanına göndərə bilərlər.

Əlaqə nömrəsi: 0502481000

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Müraciət üçün e-poçt daxil et

Sual ver

İstədiyiniz suala klikləyərək vakansiya sahibinə ünvanlaya bilərsiniz.

Elan #5723348

  • 1365

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox