Brendin idarə edilməsi şöbəsinin ödənişlərin aparılması və satınalma işləri üzrə mütəxəssisi
Vaxtı bitmiş
Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Brendin idarə edilməsi şöbəsinin ödənişlərin aparılması və satınalma işləri üzrə mütəxəssisi vakansiyaları üçün bura daxil olun.
Elan № 15744
Brendin idarə edilməsi şöbəsinin ödənişlərin aparılması və satınalma işləri üzrə mütəxəssisi vakansiyaları
Brendin idarə edilməsi şöbəsinin ödənişlərin aparılması və satınalma işləri üzrə mütəxəssisi vakansiyaları
23 Noyabr 2023
Elan tarixi
23 Dekabr 2023
Bitmə tarixi
5045
Baxılıb
İş məlumatları
İş barədə məlumat
Görəcəyiniz işlər:
- Marketinq departamentinin bütün satınalma prosedurları və təchizatı üzrə sifarişlərinin təmin edilməsi prosesini aparmaq, təqdimat məhsulları, çap materialları və rəqəmsal aktivlər kimi marketinq materiallarını əldə etmək üçün satınalma strategiyalarını hazırlamaq və icra etmək.
- Azərbaycan Respublikasının qanunlarına uyğun olaraq tender, kotirovka, təklif, sorğuların keçirilməsi ilə bağlı müvafiq strukturlara (Satınalma Departamenti, Hüquq departamenti və s.) müraciət etmək və proses boyu əməkdaşlıq etmək;
- Alınan məhsulların müvafiq standartlara cavab verməsinə nəzarət etmək, onların qəbulunda iştirak etmək, ehtiyaclar üzrə vaxtında aidiyyəti müəssisə və qurumlara sifarişlər verilməsi istiqamətində tədbirlər görmək;
- Satınalma və büdcə prosesləri üzrə sənəd dövriyyəsinin aparılmasını təmin etmək;
- Aylıq, rüblük və illik xərc cədvəlini hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək;
- Departamentin işinin təşkili ilə əlaqədar olan bütün məktubları (ödəmə məktubları, aylıq xərclər və s.) hazırlamaq, müvafiq struktura çatdırmaq və onları düzgün arxivləşdirmək.
- Təhvil verilmiş hədiyyələrlə bağlı hesabtların hazırlanması, təhlil aparılması və sənədlərin düzgün arxivləşdirilməsi prosesini təmin etmək
- Satınalma Departamenti tərəfindən təqdim olunan potensial tədarükçüləri və satıcıları qiymətləndirmək, əlverişli şərtlər və müqavilələr üzrə təhlil aparmaq.
- Marketinq materialları və resursları üçün satınalma büdcəsini idarə etmək, xərclər izləmək və qənaətliliyi təmin etmək.
Bizim üçün uyğun namizəd:
- Reklam, menecment və ya iqtisadiyyat sahəsində 3 il iş təcrübəsi;
- Ali təhsili olan;
- Microsoft Office proqram biliyi olan;
- Yüksək səviyyədə ingilis dili, orta səviyyədə rus dili biliyi olan;
- Analitik düşüncə tərzi olan, komandada işləmək bacarığı, təqdimat bacarığı olan şəxsdir.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Qeydiyyatçı
Lombard (kredit təskilatı)
Korporativ biznes departamenti Layihə Kreditlərinin təhlili şöbəsinin qrup rəhbəri
ABB
Satınalma müqavilələrinin idarə edilməsi və sənədləşmə şöbəsinin mütəxəssisi
ABB
Əməliyyatçı
İdeal Kredit
Bank sistemlərinin idarə edilməsi şöbəsinin mütəxəssisi
Xalq Bank
Komplayens risklərinin monitorinqi şöbəsinə təcrübəçi
Kapital Bank
Arxiv işi üzrə mütəxəssis
ABB
QA (Quality Assurance) üzrə Mütəxəssis
ABB
İT Auditor
ABB
Valyuta əməliyyatlarına nəzarət şöbəsinin mütəxəssisi
Xalq Bank
Komplayens departamentinin Komplayens risklərinin monitorinqi şöbəsinə təcrübəçi
Kapital Bank
Maliyyə hesabatlığı və mühasibatlıq departamentinin Hesabatlıq şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi
Kapital Bank
Müştəri bələdçisi - Bakı (VIP)
ABB
Kiçik və orta biznes müştərilərlə iş şöbəsinin mütəxəssisi
ABB
Ekvayrinq biznesinə dəstək şöbəsi üzrə mütəxəssis
ABB
Filial müdiri
GL ASC
Elan № 15744
Brendin idarə edilməsi şöbəsinin ödənişlərin aparılması və satınalma işləri üzrə mütəxəssisi vakansiyaları
Brendin idarə edilməsi şöbəsinin ödənişlərin aparılması və satınalma işləri üzrə mütəxəssisi vakansiyaları
23 Noyabr 2023
Elan tarixi
23 Dekabr 2023
Bitmə tarixi
5045
Baxılıb