İşiniz nədən ibarətdir?
- Görüşlərin planlaşdırılması, görüş qeydlərinin aparılması və faylların toplanması daxil olmaqla Biznes İnnovasiyaları departamentinə inzibati dəstək göstərmək
- Məhsul araşdırması, yaradılması və məhsulda maraqlı tərəflərlərlə koordinasiya işlərinin təşkili daxil olmaqla, məhsulun idarə edilməsi fəaliyyətlərinin dəstəklənməsi
- Departament daxilində fərqli məlumatların əlçatanlığını təmin etmək üçün məlumat bazasını yaratmaq və idarə etmək
- Büdcə fayllarınının hazırlanması və onların əlçatan olmasını təmin etmək
- Büdcə məlumatlarının düzgünlüyünü və tamlığını təmin etmək üçün maliyyə komandası ilə əməkdaşlıq etmək
- Tələb olunduqda büdcə və digər məsələlərlə bağlı hesabatlar, təqdimatlar və digər materialları hazırlamaq
- Biznes İnnovasiyaları məhsulları və təşəbbüsləri ilə bağlı xərcləri izləmək və lazımi məlumatları komanda ilə bölüşmək
- Məhsul komandaları və rəhbər tərəfindən təyin edilmiş hər hansı digər işlərin yerinə yetirilməsi
Tələblər
Sizdən nə tələb olunur?
- Maliyyə, Biznes, Marketinq və ya əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi
- Rəqəmlərlə işləmək, hesablamalar aparmaq, maliyyə məlumatlarını təhlil etmək və uyğunsuzluqları aşkar etmək bacarığı
- İnnovativ və texnoloji şirkətlərdə inzibati və təşkilati işlərdə təcrübəyə malik olmaq əlavə üstünlükdür
- Güclü təşkilatçılıq və layihə idarəetmə bacarıqları, tapşırıqları prioritetləşdirmək bacarığı
- İnsanlar arasında əlaqə qurmaq bacarığı
- Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı
- Sürətli və dinamik mühitdə işləmək bacarığı
- Azərbaycan dilinə səlis yiyələnmə (yazılı və şifahi)
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!