Bakı
Maliyyə
Razılaşma ilə
Tam-ştat
17 mart 2020
16 aprel 2020
İş barədə məlumat
- Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədləşmələrin təşkili
- Vergi və mühasibat uçotunun aparılması
- E-Qaimə Faktura, Elektron Vergi Hesab Fakturalarının tərtib olunması və göndərilməsi, qarşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi
- Debitor və kreditor hesablaşmaların aparılması
- Əmək haqqı hesablanması
- Əsas vəsaitlərin alınması, istismara verilməsi, köhnəlməsinin hesablanması, balansdan silinməsi və s.
- Mal-materialların uçotunun aparılması
- Aylıq hesabatlarınin tərtib edilməsi
- Aylıq daxili maliyyə hesabatlarının hazırlanması
- Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması
- Aylıq, rüblük və illik Vergi, DSMF və Statistika hesabatlarının hazırlanması və aidiyyəti orqanlara təqdim edilməsi
- AR əmək məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- İş qrafiki: Həftə içi 10:00-dan 18:30-dək;şənbə 10:00-15:00, bazar - istirahət
Namizədə tələblər
- Ali iqtisad təhsili
- Savadlı şifahi və yazılı nitq (rus, azərbaycan, ingilis - orta)
- Analoji vəzifədə minimum 5 illik iş təcrübəsi
- Mühasibat uçotu metodologiyası sahəsində biliklər
- Maliyyə hesabatı üzrə milli və beynəlxalq standartlar sahəsində biliklər
-1 C proqramında sərbəst işləmək təcrübəsi
- www.e-gov.az, www.e-taxes.gov.az və digər portallardan istifadə etmək bacarığı
- MS EXCEL proqramından əla istifadə bacarığı
- Lazımi informasiyanı tez və keyfiyyətli şəkildə tapmaq və sistemləşdirmək bacarığı
Maaş 1500- 2000 AZN
Telefon
(012) 488-64-06
E-mail
hr@hayatmanagement.az
CV-lərinizi hr@hayatmanagement.az ünvanına göndərə bilərsiniz
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.