Bakı
Maliyyə
Razılaşma ilə
Tam-ştat
27 mart 2020
26 aprel 2020
İş barədə məlumat
- İşin adı: Aparıcı mühasib
- İş yeri : Kürdəmir-Ağsu rayonları yaxınlığında yerləşir
- İş təcrübəsi: 2-3 il
- Əmək haqqı: namizadə görə dəyişəcək
- İş qrafiki : 5 günlük (09:00-dan 18:00-dək)
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədləşmələrin təşkili
- Vergi və mühasibat uçotunun aparılması
- E-Qaimə Faktura, Elektron Vergi Hesab Fakturalarının tərtib olunması və göndərilməsi, qarşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi
- Debitor və kreditor hesablaşmaların aparılması
- Əmək haqqı hesablanması
- Əsas vəsaitlərin alınması, istismara verilməsi, köhnəlməsinin hesablanması, balansdan silinməsi və s.
- Mal-materialların uçotunun aparılması
- Aylıq hesabatlarınin tərtib edilməsi
- Aylıq daxili maliyyə hesabatlarının hazırlanması
- Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması
Namizədə tələblər
- Ali və ya natamam ali iqtisad təhsili
- Analoji vəzifədə minimum 2-3 illik iş təcrübəsi
- Mühasibat uçotu sahəsində nəzəri biliklər
- 1 C və MS EXCEL proqramında sərbəst işləmək təcrübəsi
- e-taxes.gov.az və digər portallardan istifadə etmək bacarığı
- Analitik qabiliyyət
Maaş 500-800 AZN
Telefon
(012) 564-21-21
E-mail
hr@moderngroup.az
Namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkil əlavə olunmuş tərcümeyi hallarını hr@moderngroup.az e-mail ünvanına 31.03.2020 ci il tarixinə qədər mövzu yerində “Aparıcı mühasib” qeyd edərək göndərsinlər. Vəzifə tələblərinə uyğun olmayan müraciətlərin namizədliyinə baxılmayacaqdır.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.