- Layihənin bütün mərhələlərində layihə komandasını koordinasiya/fasilitasiya edir;
- Layihə iştirakçıları arasında işgüzar əlaqələrin effektivliyini təmin edir və onların layihə öhdəliklərini yerinə yetirməsinə əmin olur;
- Müntəzəm olaraq layihənin ümumi vəziyyəti barədə rəhbərliyə və maraqlı tərəflərə hesabat verir, lazım gəldikdə məsələləri eskalasiya edir;
- Layihə haqqında məlumatları, müsbət və mənfi təcrübələri maraqlı tərəflərə vaxtında çatdırır;
- Layihənin icrası zamanı resurs ehtiyacını müəyyən edir və aidiyyatı tərəflərə ötürür.
Namizədə tələblər:
- İqtisadiyyat, menecment, biznesin idarə olunması və ya digər uyğun sahələr üzrə ali təhsil;
- Bank sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- Bank prosesləri barədə məlumatlı olmaq;
- Layihələrin idarəedilməsi sahəsində sertifikatın olması üstünlükdür(PMP, PMI-ACP və s.);
- Azərbaycan, İngilis və rus dili bilikləri.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!