- Vergi, Sosial Müdafiə, Statistika və digər nəzarət orqanlarına aylıq, rüblük, illik hesabatlar və bəyannamələrin hazırlanması;
 
	- Qanunvericilikdə baş verən müvafiq dəyişiklikləri müntəzəm izləmək;
 
	- Bölmənin fəaliyyəti ilə bağlı şirkətin proseslərinin qanunvericiliyə müvafiq qaydada uyğunlaşmasını həyata keçirmək;
 
	- Vergi və digər Dövlət qurumları ilə yazışmalar;
 
	- Vergi planlaması və vergi risklərinin azaldılmasına dair işlər aparmaq;
 
	- Vergi tutma məqsədləri üçün gəlir və xərclərin uçotunu aparmaq;
 
	- İş fəaliyyətinə uyğun olaraq birbaşa rəhbəri tərəfindən bildirilən digər tapşırıqları vaxtında və düzgün yerinə yetirmək.
 
Təminatlar:
	- Nahar ilə təmin edilmə;
 
	- Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı;
 
	- 5 günlük iş qrafiki;
 
	- Servis xidməti mövcuddur
 
Namizədə tələblər:
	- Ali təhsil müvafiq sahədə;
 
	- İş təcrübəsi: minimum 3-5 il;
 
	- Dil bilikləri ( Azərbaycan dili səlis, ingilis və  rus-dili biliyi üstünlükdür);
 
	- MS Office bilikləri, Logo və ya SAP  proqramlarında işləmək bacarığı;
 
	- Komanda ilə işləmə, hədəfyönümlü, idarəetmə bacarıqları.
 
                                                        Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!