- Vergi, Sosial Müdafiə, Statistika və digər nəzarət orqanlarına aylıq, rüblük, illik hesabatlar və bəyannamələrin hazırlanması;
- Qanunvericilikdə baş verən müvafiq dəyişiklikləri müntəzəm izləmək;
- Bölmənin fəaliyyəti ilə bağlı şirkətin proseslərinin qanunvericiliyə müvafiq qaydada uyğunlaşmasını həyata keçirmək;
- Vergi və digər Dövlət qurumları ilə yazışmalar;
- Vergi planlaması və vergi risklərinin azaldılmasına dair işlər aparmaq;
- Vergi tutma məqsədləri üçün gəlir və xərclərin uçotunu aparmaq;
- İş fəaliyyətinə uyğun olaraq birbaşa rəhbəri tərəfindən bildirilən digər tapşırıqları vaxtında və düzgün yerinə yetirmək.
Təminatlar:
- Nahar ilə təmin edilmə;
- Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı;
- 5 günlük iş qrafiki;
- Servis xidməti mövcuddur
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil müvafiq sahədə;
- İş təcrübəsi: minimum 3-5 il;
- Dil bilikləri ( Azərbaycan dili səlis, ingilis və rus-dili biliyi üstünlükdür);
- MS Office bilikləri, Logo və ya SAP proqramlarında işləmək bacarığı;
- Komanda ilə işləmə, hədəfyönümlü, idarəetmə bacarıqları.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!