Bakı
Digər
Razılaşma ilə
Tam-ştat
25 iyun 2020
25 iyul 2020
Ümumi şöbənin müdiri
ƏSAS MEYAR VƏ TƏLƏBLƏR
- Ali təhsil
- Vəzifə üzrə müəyyən edilmiş ixtisası üzrə 7 il iş stajı;
- Rəhbər vəzifədə ən az 3 il iş stajı
- MS WİNDOWS, MS OFFİCE, İNTERNET və s. (yüksək səviyyədə)
- Xarici dil bilikləri: Rus dili-B1;İngilis dili-B1
- Müsahibədə iştirak etmək hüququ verən sertifikat: AB2
- Mərkəzləşdirilmiş qaydada kargüzarlıq işini aparma bacarığı;
- Elektron sənəd dövriyyəsi proqramlarında işləmə bacarığı;
ARZU OLUNAN MEYAR VƏ TƏLƏBLƏR
- Ali Hüquq təhsili
- Vəzifə üzrə müəyyən edilmiş ixtisas üzrə dövlət qulluğunda 5 il iş stajı
Vəzifə öhdəlikləri:
• Katiblik şöbəsinin işini qanunvericiliyə və müəssisənin daxili qaydalarına uyğun aparılmasını təmin etmək;
• Kargüzarlıq işinində rəhbərliyi həyata keçirmək;
• Struktur bölmələrində kargüzarlığın aparılmasına nəzarət etmək;
• Kargüzarlıq və daxili normativ sənədlərin hazırlanması işlərində İSO standartlarını tətbiq etmək;
• Müəssisənin bütün iclaslarının, görüş, toplantı və s. təşkilinə və reqlamentə uyğun aparılmasına, protokollaşdırılmasına rəhbərlik və nəzarət etmək;
• Sənədlər dövriyyəsinin icrasının düzgünlüyünə və idarə edilməsinə nəzarət etmək;
• Sənədlərin vaxtında və keyfiyyətli icrasına nəzarət etmək;
• Arxiv işinin təşkilinə, sənədlərin saxlanılması və onlardan istifadə edilməsinə rəhbərliyi həyata keçirmək;
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Ümumi şöbənin müdiri” yazaraq və əmək haqqı gözləntilərini qeyd edərək recruitment@ires.az ünvanına göndərilməsi xahiş olunur.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.