Bakı
Digər
Razılaşma ilə
Tam-ştat
23 yanvar 2020
22 fevral 2020
Texniki dəstək üzrə mütəxəssis (Helpdesk)
İş barədə məlumat
- Şəbəkə xidmətinin daimi işləməsini təmin etmək;
- Şəbəkə avadanlıqları, təhlükəsizlik və əməliyyat sistemlərini daimi nəzarətdə saxlamaq;
- Şəbəkəyə qoşulmuş kompüterlərin, məlumat bazasının təhlükəsizliyini və daimi işləməsini təmin etmək;
- Elektron poçtun daimi işləməsini təmin etmək;
- Məlumatların təhlükəsizliyi və saxlanmasını təmin etmək;
- İT infrasturukunun qurulması, kompüter və ofis texnikasının sazlamaq;
- Server avadanlıqlarının administrasiyası və texniki dəstəyini həyata keçirmək;
- Korporativ elektron poçt sisteminin texniki dəstəyi;
- Problemlərin həlli üçün texniki dəstək və proqramçılar ilə qarşılıqlı əlaqə yaratmaq;
- Avadanlığın diaqnostikası, quraşdırılması və sistem problemlərinin həlli;
- İnfrastrukturun planlaşdırılması, inkişafı və yeni avadanlıqların alınmasını təşkil etmək;
- Texniki dəyişikliklərin sənədləşdirmək;
Namizədə tələblər
- İT sahəsində ən azı 2 il iş təcrübəsi;
- Kompüter və ofis texnikasının mütəmadi profilaktika və diaqnostikasının keçirilməsi bacarığı;
- Antivirus sistemləri ilə işləmə bacarığı;
- Müxtəlif əməliyyat sistemləri ilə işləmə bacarığı;
- Ünsiyyətqurma və komandada işləmə bacarığı;
- Analitik düşünmə bacarığı;
- Operativlik;
Müraciət etmək üçün CV formanızı mövzu hissəsinə “Texniki dəstək üzrə mütəxəssis” yazaraq cv@166.az mail adresinə göndərə bilərsiniz.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.