Təsvir:
- Müştərilərlə zəng və çat vasitəsi ilə effektiv və sağlam ünsiyyət üsullarının həyata keçirilməsinə dair əməkdaşlar üçün təlim proqramlarının hazırlanması
- Müştəriyə yüksək xidmət standartlarının təmin edilməsi məqsədilə məsafədən satış və xidmət göstərən heyətin təlimləndirilməsi
- Ehtiyaclara əsasən fərdi inkişaf planlarının formalaşdırılması və ilboyu planların icrasının təmin edilməsi
- Məsafədən xidmət xüsusiyyətləri, müştəri ilə ünsiyyət strategiyaları və etirazların idarə edilməsi haqqında təlimlərin keçirilməsi
- Aktiv dinləmə bacarıqlarının öyrədilməsi və fərdi şəkildə əməkdaşlara mentorluq edilməsi
- İntensiv təlim sessiyaları və praktik simulyasiya vasitəsi ilə əməkdaşların bacarıqlarının artırılması
- Təlim üçün tədris materiallarının və təqdimatların hazırlanması
- Beynəlxalq təlim materiallarının araşdırılması və tətbiq edilməsi
- Təlim sonrası əməkdaşların performansının izlənilməsi və onların inkişafına dair rəy verilməsi
- Təlim nəticələri, müəyyən edilmiş problemlər və tövsiyələr haqqında hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması
Tələblər:
- Ali təhsil
- Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi
- Səlis Azərbaycan və Rus dili biliyi, İngilis dili biliyi arzuolunandır
- ERP, 1C və 3CX proqramları ilə işləmə bacarığı arzuolunandır
- Müştəri məmnuniyyəti sahəsində sertifikatların olması üstünlükdür
- Sərbəst ünsiyyət, aydın nitq və yüksək səviyyədə təlim vermə bacarığı
- Microsoft Office proqramlarında yüksək səviyyədə çalışma bacarığı
- Komanda ilə işləmə bacarığı
İş şəraiti:
- İş günləri: I-V günlər
- İş saatı: 09:00-18:00
- Rəqabət qabiliyyətli əməkhaqqı
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!