VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR:
	- Mövcud olan fərdi müştəri bazasının böyüdülməsi və satış həcminin artırılması məqsədilə şirkət tərəfindən təqdim olunan sığorta məhsullarının və xidmətlərinin irəliləyişi üzərində işlənilməsi; 
 
	- Şirkətə müraciət edən müştərilərə informasiya dəstəyinin göstərilməsi ilə keyfiyyətli xidmət göstərilməsi;
 
	- Sorğu vərəqələrinin müştərilər tərəfindən doldurulmasına nəzarət edilməsi, müvafiq tarif göstəricilərini və sığorta şərtlərini almaq üçün sifarişçi haqqında tələb olunan və əlavə informasiyanı Anderraytinq Şöbəsinə vaxtı-vaxtında təqdim edilməsi; 
 
	- Sığorta Şəhadətnaməsinin çapı və çatdırılması üçün müvafiq məlumatın Sığorta Əməliyyatların Dəstək şöbəsinə göndərilməsinin təmin edilməsi;
 
	- Fərdi və korporativ müştərilərinə xidmət edir, müştəri tələbatına uyğun olaraq müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələr yazılması;
 
	- Hər bir fərdi müştəri üzrə sığorta şəhadətnaməsinin yenilənməsi barədə məlumatları, ümumi sığorta haqqı məbləğlərini və müvafiq müştərilərlə əlaqəli digər komunikasiyaları özündə əks etdirən ayrıca faylların yaradılması və onlara nəzarət edilməsi;
 
	- Hesab fakturaların hazırlanmas üçün sorğularım göndərilməsi;
 
 
BİLİKLƏR:
	- Ali təhsil
 
	- Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərində səlis danışıq, İngilis dili biliyi arzuolunandır
 
	- MS Office, Outlook, Excel proqramlarında işləmək bacarığı
 
 
TƏCRÜBƏ:
	- Sığorta satışları sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi
 
 
BACARIQLAR:
	- Səlis nitq, fikri aydın izah etmə bacarığı
 
	- Analitik düşüncə qabiliyyəti
 
	- Stressə davamlılıq
 
	- Komandada işləmək bacarığı
 
	- Problem həll etmək bacarığı
 
 
                                                        Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!