Telefon mərkəzinin köməkçisi

Telefon mərkəzinin köməkçisi

YapiKredi Bank
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Katibə / Resepşn

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    19 oktyabr 2020

  • Bitmə tarixi

    18 noyabr 2020

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Telefon mərkəzinin təmsilçisi vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Telefon mərkəzinin köməkçisi,mütəxəssisi (call center)

Əsas iş funksiyaları:

• Telefon bankçılığının bütün xidmətlərini təqdim edərək, müştərini doğru məlumatlandırmaq;
• Müştəri şikayətlərini həll etmək;
• Bankın müvafiq məhsullarının satışını, tanıtımını həyata keçirmək;
• Zəng edən bütün müştərilərə xüsusi yanaşma və təmkinli davranış.


Namizədə tələblər:

• Ali təhsil;

• Azərbaycan, Rus və İngilis dillərində səlis danışıq bacarığı;

• Düzgün diksiya;

• Yüksək ünsiyyət qurma bacarığı;

• Komanda tərkibində işləmə bacarığı;

• Növbəli iş saatı ilə (axşam, gecə saatları daxil) işləmə;

• Dəqiqlik və operativlik;

• Kompüter bilikləri: MS Office proqramları.

CV-lərinizi hr@yapikredi.com.az email ünvanına göndərmənizi xahiş edirik.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox