Öhdəliklər
- Strateji və biznes planın icrasının gedişatına nəzarət etmək, korporativ inkişaf təşəbbüslərində əlaqələndirici olmaq və hesabat hazırlamaq;
- Strateji və biznes planın tərkib hissəsinə aid bir sıra maliyyə modellərinin formalaşdırılması, məlumatların təhlil olunması və əlaqədar bizneslərlə müvafiq nəticəyə hədəflənmək;
- Bazar araşdırması, sənaye trendi və rəqiblərin təhlilini həyata keçirilməsi;
- Layihə idarəetmə standartlarının müəyyən edilməsi və onlara əməl olunmasını təmin etmək;
- Layihə məlumatlarının toplanması və rəhbərliyin nəzərdən keçirilməsi üçün məlumatların emalı;
- Şöbənin funksiyasından irəli gələn digər funksiyaları icra edilməsi.
Tələblər
- Ali təhsil (İqtisadiyyat və Maliyyə sahəsində olmasına üstünlük verilir);
- Sahə üzrə ən azı 2-3 illik iş təcrübəsi;
- Beynəlxalq praktikada qəbul edilən digər bilik və keyfiyyətlər. (ACCA və CFA arzuolunandır);
- Əla səviyyədə Azərbaycan dili, ingilis dili biliyi, orta səviyyədə rus dili biliyi;
- Kompüter biliyi: yüksək səviyyədə MS Office bilikləri;
- Yüksək analitika və kommunikasiya qabiliyyəti;
- Məsuliyyətlilik, operativlik və qərarvermə qabiliyyəti.
Kapital Bank-da iş mühiti ilə daha yaxından tanış olmaq üçün keçid edin - https://bit.ly/3JfQX9T
Mənbə: Kapital Bank
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!