Senior Finance Consultant

Senior Finance Consultant

  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Digər

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    04 fevral 2020

  • Bitmə tarixi

    05 mart 2020

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Financial Specialist vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Senior Finance Consultant

Key accountabilities:

• Independently perform monthly accounting activities such as reconciliations and journal entries.
• Coordinate with accounting team to complete assigned tasks within deadlines.
• Evaluate computerized accounting systems and provide recommendations to IT team for performance improvements.
• Provide financial reports and statements for management review.
• Deliver a full range of tax services in compliance with laws and regulations within a set timeframe.
• Analyze financial discrepancies and recommend effective resolutions.
• Monitor expenditures, analyze revenues and determine budget variances and report the same to management.
• Respond to accounting inquiries from management in a timely fashion.
• Provide coaching and guidance to the accountants when needed.
• Assist in budget preparation and expense management activities for assigned accounts.
• Assist in auditing activities by providing necessary information and preparing requested documentations.
• Monitor and record financial transactions according to company policies and regulations.
• Review and recommend changes to existing accounting procedures.
• Ensure that all necessary documents are requested, collected, and compiled
• Assist in the development and implementation of goals, policies, priorities, and procedures relating to financial management, budget, accounting, and/or payroll.

Required skills/experience:

• Higher education preferably in Accounting & Finance or Math;
• Professional experience of 5+ years in related field;
• Good knowledge of national taxation law;
• Excellent accounting software user (1C);
• Excellent skills of MS Office programs;
• Excellent verbal and written communications skills in Azerbaijani, English and Russian;
• Ability to work under pressure and meet deadlines;
• Strong attention to detail and confidentiality;
• Strong work ethics.

Employment in our company is done in line with the Labor Code and Tax Code of the Republic of Azerbaijan. All wages will be paid into the bank account of the employee.

Interested candidates should send their CVs to: finsoul.hr@gmail.com

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Müraciət üçün e-poçt daxil et

Elan #837293

  • 1154

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox