Vəzifə öhdəlikləri:
- - Satınalma prosesinin vaxtında, prosedur və qaydalara uyğun olaraq icra edilməsi və satınalma sorğularının icrası;
- - Mallar üzrə texniki məlumat və qiymət araşdırılmasının aparılması
- - Bazarın təhlili, tələb olunan məhsul və xidmətlərin daxili, xarici bazarda araşdırılması;
- - Ən uyğun təchizatçı və tədarükçülərin seçimi, yazışmaların,danışıqların aparılması, görüşlərin təşkil edilməsi;
- - Təchizatla bağlı müqavilələrin şərtlərinin müəyyən olunması, hazırlanması və həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi;
- - Alınmış məhsul və ya xidmətin keyfiyyət və logistika məsələlərinin həllinə dəstək göstərilməsi;
- - Təchizatçı və tədarükçü bazasının yaradılması, təchizatçıların və tədarükçülərin qiymətləndirilməsi;
- - Gömrük rəsmiləşdirilməsi (sifarişlərin hazırlanması, gömrük rəsmiləşdiriməsi üçün lazımi olan bütün sənədlərin vaxtında təqdim olunması)
- - Təhlillərin aparılması və hesabatların hazırlanması.
Namizədə tələblər:
- - Ali təhsil;
- - Müvafiq sahədə iş təcrübəsi 1-2 il;
- - Kompüter bilikləri -MS Office (Word,Excel,Outlook) ;
- - Təchizatçıların idarəedilməsi üzrə proqram təminatı sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcəkdir;
- - Dil bilikləri: Azərbaycan, rus, ingilis (yüksək səviyyədə) ;
- - Məsuliyyətlilik, planlaşdırmaq, komandada işləmək bacarıqları;
- - Operativlik, çevik qərarvermə və vaxtdan düzgün istifadə bacarıqları.
Maraqlanan namizədlər CV-lərini cv@abv.az elektron ünvanına "Satınalma üzrə mütəxəssis" başlığını qeyd edərək göndərə bilərlər.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!