- Müştəriyə filial daxilində yüksək səviyyədə xidmət göstərilməsi;
- Həm bankdaxili, həm də xarici müştərilərin müvafiq qaydada qarşılanması və onlara peşəkar xidmətin göstərilməsi;
- Müştəri loyallığını qorumaq üçün müştərilər ilə müsbət münasibətlərin qurulması və saxlanılması;
- Bütün kommunikasiya vasitələrindən istifadə edərək xidmət və məhsullarla əlaqəli müvafiq tədbirlərin görülməsi;
- Gündəlik tapşırıqların razılaşdırılmış müddət çərçivəsində və yüksək səviyyədə icrası;
- Bütün müvafiq sənəd və hesabatların dəqiqliklə və razılaşdırılmış müddət çərçivəsində tamamlanması;
- Bank məhsulları üçün çarpaz satışın dəstəklənməsi;
- Şöbə və qrup rəhbərləri tərəfindən təyin olunmuş tapşırıq və layihələrin planlaşdırılması;
- Satış şöbəsi əməkdaşlarının görüşlərinin koordinasiyası;
- Şöbə daxili görüşlərdə müvafiq qeydiyyatların aparılması və lazımi əməkdaşlara ötürülməsi;
- Bank standartlarına uyğun məktubların hazırlanması, filialla əlaqəli məktubların qəbulu və göndərilməsi;
- Müştəri şikayətlərinin vaxtında aşkarlanması və müvafiq struktur bölmələrə qeydiyyatının təqdim edilməsi;
- Bankın daxili qayda, proses, siyasət və təlimatlarına (o cümlədən, Davranış Məcəlləsi, Maraqlar Münaqişəsi Siyasəti, SƏTƏM-lə əlaqədar olan) ciddi şəkildə əməl etmək və onların pozulmasına görə məsuliyyət;
- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqların icrası.
Namizədə tələblər:- Təhsil: İqtisadiyyat və ya müvafiq sahədə Bakalavr təhsili
- İş təcrübəsi: Müvafiq sahədə minimum 0-1 il
- Dil bilikləri:İngilis dili (orta), Rus dili (əla), Azərbaycan dili (əla)
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office (Excel, Word)
- Məhsul üzrə biliklər: Müvafiq daxili siyasət və proseslər, bankın məhsul və xidmətləri barədə məlumatlılıq, müvafiq qanunvericilik bilikləri
- Digər: Hesabat hazırlama, güclü ünsiyyət, münaqişələrin həlli bacarığı, innovativ düşünmə və özünü inkişaf etdirmək bacarığı
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!