Vəzifə Öhdəlikləri:
- Problemli kredit portfellərinə nəzarət etmək;
- Hər bir gecikmə üzrə müştərilərlə ödənişlərini təmin etmək üçün mütəmadi əlaqə saxlamaq;
- Gecikmə səbəblərinin araşdırılması və problemin aradan qaldırılması üçün tədbirlər görmək;
- Kredit ödənişlərinin həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Hesabatların hazırlanması və vəzifə öhdəliklərini dəqiqliklə, məsuliyyət ilə yerinə yetirmək.
- Şirkətin rəhbərliyi tərəfindən tapşırılan digər vəzifə və öhdəliklərini həyata keçirmək;
Əlavə Məlumat:
- İş rejimi Bazar ertəsi – Cümə günləri 10:00 – 18:00-a qədərdir; Nahar fasiləsi 13:00 - 14:00-a qədərdir; Şənbə günü qısa iş günüdür;
- AR Əmək məcəlləsinə uyğun olaraq rəsmiləşmək;
- Əmək haqqı – 400 AZN + Mükafat
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil;
- Yalnız xanımlar;
- 20-30 yaş aralığı;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Tələbkar, obyektiv, məsuliyyətli, çevik olmalı;
- Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
- Stress altında işləmək və çətin vəziyyətlərin həlli yollarının müəyyən etmək qabiliyyəti.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!