Öhdəliklər
- Bank sahəsində yeni ideya və texnologiyaları araşdırmaq və təkliflər formalaşdırmaq;
- Satış və xidmət proseslərinin optimizasiyası üzrə təkliflər hazırlamaq;
- İnnovativ həll və trendlərdən məlumatlı olmaq;
- Təklif və istəklərin toplanaraq aidiyyəti strukturlarla müzakirə edilməsi;
- Pərakəndə satış sahəsi üzrə mövcud olan proseslərin effektivliyini analiz etmək və zəruri hallarda aidiyyatı strukturlar ilə birlikdə proseslərin təkmilləşdirilməsi və optimizasiya layihələrini həyata keçirmək;
- Pərakəndə satış sahəsi üzrə yeni trendləri və qabaqcıl texnoloji həlləri araşdırmaq və bununla bağlı təkliflər vermək.
Tələblər
- Ali təhsil;
- CRM sistemləri, Avtomatlaşdırılmış bank sistemləri, BPM, Startap ilə iş təcrübəsi olan (arzuolunan);
- Güclü analitik bacarıqlar, habelə böyük məlumat toplularını toplamaq, təşkil, təhlil və şərh etmək bacarığı.
- Əla yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları, mürəkkəb məlumatları aydın və yığcam şəkildə təqdim etmək bacarığı
- Güclü problem həll etmə və tənqidi düşünmə bacarığı.
- Sorğu dilləri (sql), Figma, Canva (arzuolunan);
- Agile (Scrum) metodologiyası və blok sxemlər (BPMN) üzrə biliklərə sahib olmaq (arzuolunan);
- Səlis Azərbaycan dili, (Rus dili və İngilis dili arzuolunandır);
- Microsoft Office proqramları üzrə biliklər;
- Məsuliyyətlilik, dəqiqlik və operativlik;
- Təzyiq altında işləmə qabiliyyəti;
- Təqdimat bacarıqları;
- Qərar qəbuletmə bacarığı;
- Ünsiyyətcil və kollektivdə işləmə bacarığı;
- Bank və ya online satış/xidmət sahəsində təcrübə arzuolunandır.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!