Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Payroll Specialist vakansiyaları üçün bura daxil olun.
Elan № 6248
Payroll Specialist vakansiyaları
Payroll Specialist vakansiyaları
31 İyul 2021
Elan tarixi
30 Avqust 2021
Bitmə tarixi
800
Baxılıb
İş məlumatları
Bakı
Şəhər
Payroll Specialist
Vəzifə
1 ildən 3 ilə qədər
İş stajı
Tam-ştat
İş rejimi
Maliyyə
Sahə
Kredit mütəxəssisi
Kateqoriya
İş barədə məlumat
Job title: Payroll Specialist
Key Responsibilities:
• Manage workflow to ensure all payroll transactions are processed accurately and timely;
• Ensure that employee payroll processing is in compliance with laws and regulations
• Review and ensure accuracy of approved timesheets
• Understand proper taxation of employer paid benefits;
• Process correct calculations and compliance;
• Collection of extra day off applications, control of accumulated extra days balance of employees.
• Calculation sick-leaves, unemployment and employees compensation, also social security payments
• Track and deduct all garnishments, cash advances and other special payroll deductions;
• Preparation orders, protocols, collecting and sending documents to SSPF.
• Prepare salary reference letters upon employees’ requests
• Order of new salary cards collection/distribution and cancellation
• Respond to payroll queries from employees in a timely manner;
• Researches, analyzes and resolves payroll-related problems or questions;
• Preparation of reports for Coins that are related to the payroll just completed
• Calculation service fees for employees with service contracts. Ensure staff Hiring through EGOV system
• Preparation of personal folders according to company policy
• Payroll management (local and expatriate staff), including salary and vacation calculation, orders and government reports preparation (Pension Fund, Statistics, TAX report-monthly, quarterly, yearly.
• Migration issues monitoring and support including preparation of documents for State Migration Service. Visa issues support.
• Apply company compensation and benefits policies;
• Work with Life insurance company on reporting and updating current employees data, new hires, and terminations in regard to compulsory life insurance and other relevant programs;
NamİZƏDƏ TƏLƏBLƏR
Requirements:
• Bachelor in economic or finance or other related fields;
• Minimum 1 year of work experience in payroll positions;
• Good knowledge of Labour and Tax legislation;
• Strong computer skills in office programs
• Ability to deal sensitively with confidential material;
• Decision-making, problem-solving, and analytical skills;
• Communication, organizational, multi-tasking, and prioritizing skills;
Interested nominees please send CV with subject “Payroll Specialist” to hr@azerlotereya.com mail address.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Lombard krediti mütəxəssisi
AMB Rahat Kredit Evi
Kredit mütəxəssisi
GL ASC
Təcrübə proqramı
GL ASC
Avtokreditlər üzrə kiçik mütəxəssis
City Finance BOKT
Korporativ idarəetmə və metodologiya şöbəsi üzrə mütəxəssis
ABB
Kart əməliyyatları şöbəsinə Dispute Əməliyyatları ilə iş üzrə qrup rəhbəri
ABB
Официант девушки
Restaurants by Emin Agalarov
Kredit mütəxəssisi
Karat Lombard
Korporativ satış üzrə Mütəxəssis
ABV
BirCode Camp 6 IT Təcrübə proqramı (QA istiqaməti)
Kapital Bank
İnformasiya Texnologiyaları Təhlükəsizliyinin İdarəolunması Şöbəsinin Baş Mütəxəssisi
Kapital Bank
Qeydiyyatçı
Lombard (kredit təskilatı)
Kreditlərin ilkin təqibi departamentinin İntensiv təqib şöbəsinin kiçik mütəxəssisi
Kapital Bank
Qızıl otağının baş nəzarətçisi
AzerGold CJSC
Kredit yoxlanışı üzrə kiçik işçi
FİNCA Azerbaijan
Credit Risk Analysts Chapter Lead
Kapital Bank
Elan № 6248
Payroll Specialist vakansiyaları
Payroll Specialist vakansiyaları
31 İyul 2021
Elan tarixi
30 Avqust 2021
Bitmə tarixi
800
Baxılıb