Bakı
Digər
Razılaşma ilə
Tam-ştat
29 aprel 2020
29 may 2020
Ofis meneceri
Tələblər:
Ali təhsil;
MS Office proqramlarında sərbəst istifadə etmək bacarığı;
Rus və İngilis dillərində yüksək səviyyədə yazılı və şifahi nitq bacarığı, dinləmə qabiliyyəti;
Yüksək təşkilatçılıq bacarığı;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ofis ləvazimatlarının düzgün təchiz edilməsinə nəzarət;
- Ofis avadanlıqlarının inventrizasiyanın təşkili;
- Ofis xərclərinin hazırlanması;
- Kargüzarlıq işinin təşkili;
- İş yazışmalarının aparılması;
- Gündəlik və iclasların, təsərrüfat xidmətinin təşkil edilməsi;
- Koorporativ tədbirlərin təşkili;
- Vizaların rəsmiləşdirilməsi, otellərin bron edilməsi, biletlərin sifarişi;
- Rəhbərlik tərəfindən daxil olan tapşırıqların icrası;
İş qrafiki və əmək haqqı:
Əmək haqqı müsahibə əsasında müzakirə ediləcək.
6 günlük iş qrafiki;
Müraciət qaydası:
recruitment.aga@outlook.com elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində vəzifə adını – “Ofis meneceri” yazıb CV göndərməklə müraciət edilir.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.