Bakı
Digər
Razılaşma ilə
Tam-ştat
15 yanvar 2020
14 fevral 2020
Scandinavian Auto QSC “Ofis meneceri” vakansiyası elan edir.
- Yaş həddi 23-30
- Tələb olunan vakansiyaya uyğun iş təcrübəsinə malik (minimum 1 ildən 3 ilə qədər)
- Ofis avandalıqarından sərbəst şəkildə istifadə bacarığı
- Dil biliyi: Azərbaycan dili (əla səviyyədə) və Rus dili (əla səviyyədə), (əlavə olaraq ingilis dili bilənlərə üstünlük verilir)
- Ciddi, səbirli, xoş görünüşlü və komanda halında işləməyi bacarmalı, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı
Vəzifələr:
- Daxil olan zənglərin cavablandırılması və qeydiyyatı
- E-mail və yazışmaların həyata keçirilməsi
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş tapşırıqları yerinə yetirilməsi
- Məktubların, daxili yazılan sənədlərin qeydiyyatı, şirkətə daxil olan və şirkətdən göndərilən sənədlərin qeydiyyatı
İş şəraiti:
- İş qrafiki :
- Bazar ertəsi –cümə : 10:00-19:00;
- Şənbə günü - 10:00 – 18:00 ;
- Nahar şirkət tərəfindən verilir ;
- Səmimi və mehriban iş kollektivi .
Əmək haqqı – 350-400 AZN
Ünvan : Bakı şəhəri Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli 40B
QEYD : Vakansiyada qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən şəkilli cv`lərini office@scandinavian-auto.az mail ünvanına göndərməkləri xahiş olunur. Şəkilsiz cv`lərə baxılmayacaq.a
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.