Diqqət ! Bu elanın vaxtı bitib
İş barədə məlumat

İşin təsviri:

  • Ofisə yaxınlaşan qonaqları qarşılamaq, yönləndirmək, onları qəbul edəcək şəxsləri məlumatlandırmaq
  • Daxil olan zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək
  • E-mail və yazışmaları həyata keçirmək, ümumi mailə gələn məktubları cavablandırmaq
  • Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı, aidiyyatı üzrə yönləndirmək, poçt və ya kuryer vasitəsi ilə ünvana çatdırılmasını təmin etmək (çap və skan edilməsi və s. bu kimi işlərin görülməsi)
  • Sənədlərin tamlığına, sənəd dövriyyəsinə nəzarət, düzgün təsnifləşdirilməsi, çeşidlənməsi, qeydə alınması və düzgün arxivləşdirilməsini təmin etmək
  • Ofis üçün tələb olunan ləvazimatların təmin edilməsi üçün sifariş blankalarının hazırlanaraq müvafiq şöbəyə yönləndirmək
  • Ofis üçün alınan təsərrüfat və ərzaq mallarının sifarişinə  və düzgün alınmasına nəzarət etmək
  • Ofis daxili inzibati işlərin görülməsini təşkil etmək və ofisin təmizliyinə nəzarət etmək
  • İşlərin prosedur və təlimatlara uyğun şəkildə təşkil edərək icra etmək
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların icrası;


Namizəd üçün tələblər

Tələblər:

  • Ali təhsil üstünlükdür.
  • Yaş həddi: 22-35 yaş
  • Müvafiq sahədə iş təcrübəsi;
  • Kollektivdə işləmək bacarığı;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili və rus dili (ingilis dili arzuolunandır);
  • Kompüter bilikləri: Ofis proqramları – Word, Excel, Outlook;
  • Ofis avadanlıqları ilə işləmək bacarığı;
  • Səliqəli , xarici görünüş, nəzakətli danışıq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmaq.

İş şəraiti :

AR Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə

Ə/h: 400-500   AZN

5 günlük iş həftəsi ( 09:00 – 18:00).

 Vakansiyaya müraciət üçün CV-nizi “ Ofis meneceri  ”  mövzusu ilə   [email protected]  email ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

Vakansiyalardan tez xəbərdar olmaq üçün bizi Telegram-da izləyin.

hellojobaz

Oxşar Vakansiyalar

Укажите причину жалобы на вакансию "Курьер"